خبرگزاری کار ایران

اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار در حوزه صنایع دستی

کد خبر : ۱۴۷۷۹۱

افزایش کیفیت‌ تولیدات بانوان در این دوره از نمایشگاه کاملا مشخص است؛ از سوی دیگر وقتی بانوان کارهای تولیدی خود را در کنار برندها مشاهده می کنند، اشتیاق و انگیزه بیشتری نیز در این افراد به‌وجود می‌آمد.

ایلنا: مدیر امور بانوان منطقه یک با اشاره به فعالیت ۳ مرکز مهارت آموزی کوثر در منطقه یک، تاکید کرد: دو مرکز مهارت آموزی به تولید پوشاک، چادر و لباس که شامل لباس احرام، مانتو، شلوار است، مشغول هستند و مرکز دیگر در حوزه زیورآلات به فعالیت مشغول است.

به گزارش ایلنا، مریم کوهی ضمن بیان این مطلب، تصریح کرد: در سال گذشته این منطقه به عرضه زیورآلات تولیدات مرکز مهارت‌آموزی کوثر زنان سرپرست خانوار پرداخت و شاهد فروش خوبی نیز در نمایشگاه قبل بودیم.

مدیر امور بانوان منطقه یک با بیان اینکه در دوره نخست برپایی این نمایشگاه به تولید پوشاک بانوان پرداختیم، ادامه داد: این منطقه در تولید چادر و حجاب بانوان اعم از مقنعه، چادر نماز، انواع چادرهای ایرانی و عربی، ساق دست، روسری و… به‌طور کلی حجاب و عفاف بانوان در دوره اول شرکت کرد که با استقبال خوبی نیز روبه‌رو بود.

وی با بیان اینکه بخش دیگری از فعالیت‌های منطقه یک در حوزه صنایع دستی است، خاطرنشان کرد: زنان سرپرست خانوار در این حوزه در زمینه پتینه به ارایه کارهای بی‌نظیر و زیبایی می‌پردازند که مشتریان خاص خود را نیز دارا هستند.

کوهی با بیان اینکه منطقه یک این امکان را دارد که در حوزه تولید پوشاک و زیورآلات فعالیت‌های بیشتری داشته باشد، گفت: به همین منظور نیز در چهارمین دوره جشنواره زنان و تولید ملی حضور پررنگی خواهیم داشت و بهترین تولیدات بانوان سرپرست خانوار منطقه را ارایه خواهیم کرد.

مدیر امور بانوان منطقه یک با اشاره به تفاوت های چهارمین دوره جشنواره زنان و تولید ملی نسبت به دوره های پشین، گفت: افزایش کیفیت‌ تولیدات بانوان در این دوره از نمایشگاه کاملا مشخص است؛ از سوی دیگر وقتی بانوان کارهای تولیدی خود را در کنار برندها مشاهده می کنند، اشتیاق و انگیزه بیشتری نیز در این افراد به‌وجود می‌آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز