خبرگزاری کار ایران

یک عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

شهردار تهران در بکارگیری۶۶۰ بازنشسته تجدیدنظر کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۱۱

در سال ۹۳ به بحثتعدیل نیروی انسانی و کاهش هزینه‌های جاری در شهرداری تهران ورود می‌کنیم / از کنار هزینه‌های جاری شهرداری تهران عبور نخواهیم کرد / درصورت نیاز، به شهردار تذکر خواهیم داد.

ایلنا: عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه ۶۶۰ نفر بازنشسته به گفته شهردار تهران در شهرداری تهران مشغول هستند، گفت: با این تعداد جوان بیکار، این روند مناسب نیست و باید شهردار در این مساله تجدید نظر کند.

" ابوالفضل قناعتی " در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه استفاده از نیروهای بازنشسته سازمان، ارگان یا وزارتخانه‌ها در نهاد دیگری باشرایط کنونی جامعه و بیکاری جوانان تصمیم خوبی نیست، گفت: ما باید به جوانان خود باور داشته باشیم تا از ظرفیت آن‌ها در مدیریت شهری استفاده کنیم.

وی ادامه داد: تعداد زیادی از بازنشستگان سازمان و نهاد‌ها در شهرداری تهران در سطوح مختلف مدیریتی در حال فعالیت هستند، البته معمول این است که یک مدیر با خود تعدادی نیرو ببرد اما حضور ۶۰۰ یا ۷۰۰ نفر در مجموعه شهرداری تهران مناسب نیست و باید تعدیل شود، افرادی که ضرورتی برای حضور آن‌ها نیست باید مشخص شوند تا به جای آن‌ها از افراد جوان استفاده شود.

عضو کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای تهران در پاسخ به اینکه آماری که توسط معاون شهردار تهران اعلام شد، ۲۰۰ نفر است آیا شما اطلاعات دقیقی در این زمینه دارید، گفت: تعدادی از دوستان شورایی که در خدمت شهردار تهران بودند از شخص شهردار شنیده‌اند که این تعداد ۶۶۰ نفر است. این عدد مناسب برای سطح کار شهرداری نیست و باید از ظرفیت جوانان استفاده شود.

قناعتی در پاسخ به اینکه آیا قصد ارائه تذکر به شهردار تهران به دلیل حضور این تعداد بازنشسته در سطوح مدیریتی را ندارید، اظهار کرد: از جمله بحث‌هایی که لازم است به شهرداری تهران تذکر داده شود، حوزه نیروی انسانی است، البته موضوعات دیگری نیز وجود دارد که نیاز به تذکر دارد اما موضوع مطرح شده از نظر کیفیت حتما مورد بررسی خواهد گرفت تا روند تعدیل این افراد توسط شهردار تجدیدنظر شود.

قناعتی درباره جذب تصاعدی نیرو در شهرداری تهران در زمان انتصابات ریاست جمهوری نیز، تصریح کرد: شورای چهارم از زمان آغاز به فعالیتش درگیر برنامه‌های مختلف از جمله متمم بودجه و برنامه پنج ساله دوم است بدون شک در سال ۹۳ با وجود اعضای شورا در تمام حوزه‌ها ورود خواهیم کرد از جمله مباحثمهم می‌توان به بحثتعدیل نیروی انسانی و کاهش هرینه‌های جاری در شهرداری تهران اشاره کرد چراکه ما از کنار هزینه‌های جاری شهرداری تهران عبور نخواهیم کرد و تحقیق و تفحص خواهیم کرد و درصورت نیاز به شهردار نیز تذکر خواهیم داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز