خبرگزاری کار ایران

معاون مالی و اداری شهرداری تهران خبر داد؛

هزینه سالانه سه هزار میلیارد تومان برای نگه‌داشت شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۶۱

اگرچه هنوز حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد شهروندان عوارض خود را پرداخت نمی‌کنند و بخش قابل توجهی از این عوارض تجمیع شده و پرداخت نمی‌شود اما ما از همین میزان پرداخت هم رضایت داریم و امیدواریم این روند افزایش پیدا کند.

ایلنا: معاون مالی و اداری شهرداری تهران روز گذشته در هفتمین دوره قرعه‌کشی جوایز خوش حسابی پرداخت‌کنندگان عوارض شهرداری تهران، گفت: در هشت سال گذشته آن قدر در تهران کار شده است که می‌توان گفت به اندازه تمام دوران صد ساله بلدیه تهران رشد کرده و امروز شهروندان تهرانی به شهر خود می‌بالند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " حسین محمد پور زرندی " در این مراسم که با حضور حدود دو هزار تن از شهروندان خوش‌حساب تهرانی برگزار شد، با اشاره به افزایش سرانه‌های مختلف فضای سبز، حمل‌ونقل و خدمات شهری برای تهرانی‌ها، گفت: همه این زیرساخت‌های در شهر زمینه رفاه و امکانات را فراهم کرده و نیاز به نگه‌داشت دارد و ما در شهر تهران برای همه این خدمات هزینه‌های قابل توجهی را پرداخت می‌کنیم تا آماده شوند و بعد هزینه‌های زیادی را می‌دهیم تا نگهداری از آن‌ها صورت گیرد.

وی با بیان اینکه هزینه نگه‌داشت خدمات برای هر تهرانی‌ در حوزه‌های مختلف سالانه ۳۰۰ هزار تومان است، گفت: در واقع ما یک دهم از این مبلغ را از شهروندان دریافت می‌کنیم که حدود ۳۰ هزار تومان می‌شود و در مجموع سالانه سه هزار میلیارد تومان را فقط برای نگه‌داشت شهر تهران اختصاص می‌دهیم.

معاون مالی اداری شهرداری تهران با بیان اینکه روند پرداخت عوارض شهری بین شهروندان رشد قابل توجهی داشته است گفت: اگرچه هنوز حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد شهروندان عوارض خود را پرداخت نمی‌کنند و بخش قابل توجهی از این عوارض تجمیع شده و پرداخت نمی‌شود اما ما از همین میزان پرداخت هم رضایت داریم و امیدواریم این روند افزایش پیدا کند.

وی درادامه با تاکید بر اینکه شهرداری تلاش می‌کند از پول مردم حراست کند، افزود: در چند سال گذشته روند شفاف‌سازی برای عملکرد مالی شهرداری قابل توجه بوده و هر شش ماه یکبار گزارش مالی را روی پورتال شهرداری تهران قرار می‌دهیم و تفریغ بودجه شهرداری تهران نیز تا سال ۹۱ انجام شده و مورد تایید قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز