خبرگزاری کار ایران

«سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی ترافیک» صبح سه‌شنبه افتتاح می‌شود:

تهران میزبان بزرگ‌ترین همآورد علمی ترافیک خاورمیانه

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۴۰۳

یک هزار و ۲۱۸ مقاله علمی از ایران و ۱۰ کشور جهان به این کنفرانس ارائه شده که ۱۸۲ مقاله برای سخنرانی و ۲۰۰ مقاله برای پوس‌تر مورد پذیرش قرار گرفته‌اند، ضمن اینکه اساتید برجسته ترافیک از ۴ قاره دنیا در این کنفرانس حضور خواهند داشت.

ایلنا: «سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک» صبح روز سه‌شنبه ششم اسفند در محل مرکز همایش‌های بین‌الملی برج میلاد تهران افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا، یک هزار و ۲۱۸ مقاله علمی از ایران و ۱۰ کشور جهان به این کنفرانس ارائه شده که ۱۸۲ مقاله برای سخنرانی و ۲۰۰ مقاله برای پوس‌تر مورد پذیرش قرار گرفته‌اند، ضمن اینکه اساتید برجسته ترافیک از ۴ قاره دنیا در این کنفرانس حضور خواهند داشت.

بر اساس این گزارش، در این کنفرانس ۳۶ نشست تخصصی، ۱۶ کارگاه آموزشی و دو میزگرد عملیاتی تحت عناوین «ارزیابی برنامه ۵ ساله توسعه حمل و نقل تهران» و «بررسی راهکارهای جذب فارغ‌التحصیلان حمل و نقل در دستگاه‌های اجرایی» برگزار می‌شود و برپایی نمایشگاه جانبی نرم‌افزار و پژوهش و برگزاری تور بازدید از پروژه‌های حمل و نقلی تهران نیز از جمله برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

این گزارش می‌افزاید یکی از کارگاه‌های آموزشی از سوی پروفسور دیمیتریس کالیا‌مپاکوس(Dimitris C. Kaliampakos) رییس مجمع مراکز تحقیقاتی فضاهای زیر زمینی شهری(ACUUS) از یونان و کارگاه دیگری به صورت مشترک به وسیله جیم واکر(Jim Walker) و برانون تورنتون(Bronwen Thornton)، هر دو از انگلستان ارائه خواهد شد.

بنا بر این گزارش، مونته ‌ایرو فیگوئه ایرا(Monteiro Figueira) از پرتغال، برت وان وی(Bert vanWee) از هلند، ریچارد مایلز(Richard Mills) از انگلستان و رحیم بنه کوهال(Rahim F. Benekohal) از آمریکا، چهار کارگاه آموزشی دیگر را برگزار می‌کنند.

این گزارش می‌افزاید برایان پترسون(Brian J. Patterson) رییس موسسه ایمنی ایالت اُنتاریوی کانادا(CFE)، پروفسور مجید سروی استاد ایرانی مقیم استرالیا، آلن فلش رییس انجمن بین‌المللی حمل و نقل عمومی(UITP) از بلژیک، سونال آهوجا(Sonal Ahuja) مدیر بخش خاورمیانه مؤسسه PTV از آلمان و پروفسور ابوالفضل محمدیان استاد ایرانی مقیم آمریکا، از دیگر اساتید بین‌المللی حاضر در این کنفرانس هستند که نسبت به ارائه کارگاه‌ اقدام می‌کنند.

بر مبنای این گزارش، دکتر افشین شریعت، دکتر مهدی شفیعیان، دکتر امیر صمیمی و مهندس میثاق شاکری، از دیگر ارائه کنندگان ایرانی کارگاه‌های آموزشی هستند، ضمن اینکه پژوهشکده حمل و نقل و سیستم‌های هوشمند(ITSRI) دانشگاه صنعتی امیر کبیر نیز کارگاه جداگانه‌ای را تحت عنوان طرح ملی ITS برگزار می‌کنند.

گفتنی است بزرگ‌ترین همآورد علمی ترافیک خاورمیانه که دو روز به طول می‌انجامد، صبح روز سه‌شنبه ششم اسفند در برج میلاد تهران آغاز به کار می‌کند و عصر چهارشنبه هفتم اسفند خاتمه می‌یآبد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز