خبرگزاری کار ایران

معارضات ملکی تقاطعهای غیرهمسطح کاروانسرا سنگی تعیین تکلیف شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۰۱

وضعیت فعلی پروژه تقاطع کاروانسرا سنگی به گونه‌ای است که نمی‌توان برای املاک معارض باقی مانده اولویت تعیین کرد بلکه تمام موارد باقی مانده به نوبه خود اهمیت داشته و اسرع وقت باید به سرانجام برسند.

ایلنا: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از تعهد شهرداری منطقه ۲۱ برای تملک املاک معارض باقی مانده در پروژه احداثپل‌های تقاطع های غیرهمسطح کاروانسرای سنگی ظرف مدت یک ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید مازیار حسینی با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی پل‌های تقاطع‌های غیرهمسطح کاروانسرا سنگی ۱ و ۲، اظهار کرد: شهرداری تهران در این پروژه و به ویژه در پل‌های کاروانسرا سنگی ۱، هر کاری که با شرایط موجود قابل انجام بود را صورت داده است و اکنون مساله رفع معارضات ملکی باقی مانده را پیش رو داریم.

وی با بیان اینکه رفع معارضات ملکی باقی مانده برعهده شهرداری شهر قدس بوده و به شهرداری تهران ارتباطی ندارد، خاطرنشان کرد: هفته گذشته طی جلسه‌ای در کارگروه عمران و زیرساخت های شورای اسلامی شهر تهران، اعضای شورا در جریان شرایط این پروژه قرار گرفتند و در نهایت مقرر شد شهرداری منطقه ۲۱ با کمک سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، ظرف مدت یک ماه آتی نسبت به رفع معارضات باقی مانده اقدام کند.

به گفته حسینی، وضعیت فعلی پروژه تقاطع کاروانسرا سنگی به گونه‌ای است که نمی‌توان برای املاک معارض باقی مانده اولویت تعیین کرد بلکه تمام موارد باقی مانده به نوبه خود اهمیت داشته و اسرع وقت باید به سرانجام برسند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به دستور قائم مقام شهردار تهران به شهرداری منطقه ۲۱ برای تملک معارضات ملکی باقی مانده در این پروژه، یادآور شد: در این صورت معاونت فنی و عمرانی ظرف مدت ۸ ماه از زمان رفع معارضات باقی مانده، پروژه را به سرانجام رسانده و به شهروندان تحویل می دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز