خبرگزاری کار ایران

ستاد گردشگری نوروزی شمال تهران آغاز به کار کرد

کد خبر : ۱۴۹۱۴۰

تاکنون ۵ هزار جلد کتاب راهنمای گردشگری شمیران و ۲ هزار جلد کتاب راهنمای گردشگری شهر، بروشور و نقشه های راهنمای گردشگری در این راستا در دست تهیه است.

ایلنا: در راستای طرح استقبال از بهار، ستاد گردشگری نوروزی شهرداری منطقه یک با هدف معرفی جاذبه های گردشگری شمال تهران به مسافرین و تسهیل امر گردشگری، آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا، " مجید سعادتمندی "، مدیر مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با توجه به جاذبه‌های متعدد گردشگری و توریستی از جمله منابع طبیعی و اماکن تاریخی، مذهبی و تفریحی شهرستان شمیرانات ستاد گردشگری نوروزی شهرداری منطقه یک به صورت فوق العاده آغاز بکار کرد.

وی تصریح کرد: بر اساس تشکیل ستاد مرکزی گردشگری تهران و با عنایت به تاکید شهردار منطقه یک مبنی بر اجرای کامل و مناسب استقبال از بهار ۹۳، ستاد گردشگری نوروزی منطقه یک تشکیل و فعالیت های اجرایی طرح مهمان طهران از اول اسفند در منطقه یک آغاز شده است.

سعادتمندی افزود: تاکنون ۵ هزار جلد کتاب راهنمای گردشگری شمیران و ۲ هزار جلد کتاب راهنمای گردشگری شهر، بروشور و نقشه های راهنمای گردشگری در این راستا در دست تهیه است.

این مقام مسئول خاطر نشان ساخت: با همکاری معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه پیگیری های لازم جهت ایستگاه های اسکان و راهنمای گردشگران در حال تعیین و جانمایی است که به زودی نصب و راه اندازی می شود

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز