خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران به ایلنا خبر داد: ‌

آتش سوزی در خیابان سپه‌سالار

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۷۸۸

بارها در قالب تذکر به کارگاه‌های تولیدی اعلام کرده‌ایم که در راه‌پله‌ها که محل تردد است اجناس را انبار نکنند اما متاسفانه هیچ گاه این تذکر جدی گرفته نمی‌شود.

ایلنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران، از حریق در یک کارگاه تولیدی کیف و کفش در خیابان سپه‌سالار خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، از آتش سوزی در یک ساختمان کارگاهی تولیدی در خیابان جمهوری خیابان سپه سالار خبر داد و افزود: در ساعت ۹:۱۲ صبح امروز با اعلام این حادثه چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه نردبان و خودروی تنفسی به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: ‌ حادثه در یک ساختمان پنج طبقه که تولیدی کیف و کفش بود رخ داد در تمامی راهروهای این ساختمان اجناسی از کیف و کفش چیده شده بود به طوری که تردد در راه‌پله‌ها را با مشکل مواجه ساخته بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه آتش از راهروی طبقه سوم شروع شده بود و به تمامی راهروهای طبقات سرایت کرده بود، اظهار کرد: آتش نشانان تلاش کردند تا مانع ورود آتش به کارگاه‌های تولیدی شوند و آتش را مهار کردند.

وی با بیان اینکه تعدادی از کارگران این کارگاه توسط نیروهای آتش نشانی با نردبان دستی از طریق پنجره نجات یافتند، گفت: آتش در ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه به طور کامل اطفا شد.

ملکی در پایان اظهار کرد: ‌ بارها در قالب تذکر به کارگاه‌های تولیدی اعلام کرده‌ایم که در راه‌پله‌ها که محل تردد است اجناس را انبار نکنند اما متاسفانه هیچ گاه این تذکر جدی گرفته نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ساعت ۱۱:۲۲ امروز سقوط یک فرد به درون چاه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شدو بلافاصله یک ایستگاه به محل حادثه واقع در خیابان تولیددارو اعزام شد.

آتش نشانان با ورود به محله حادثه با رعایت نکات ایمنی این فرد را یک افغانی ۲۰ ساله را که از ناحیه کمر و پا بشدت صدمه دیده بود را نجات دادند و تحویل عوامل اورژانس دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز