خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران خبر داد؛

تحقق بیش از ۹۵ درصد درآمدهای شهرداری تهران در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۴۹۴

آنچه مشخص است اینکه در سال‌های گذشته با احتساب متمم معمولا بودجه شهرداری محقق شده است و نزدیک به سقف بودجه شدیم و اگر جمع بودجه‌ها در نظر گرفته شود، سال گذشته اندکی حتی بیش از بودجه پیش بینی شده این درآمد‌ها تحقق یافت.

ایلنا: معاون مالی اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به کاهش درآمدهای شهرداری از محل ساخت و ساز گفت: در سال جاری و تا کنون بیش از ۹۵ درصد درآمدهای نقدی و غیر نقدی شهرداری تهران می‌سر شده است که امیدواریم تا پایان سال به ۱۰۰ درصد برسد.

به گزارش ایلنا، " حسین محمد پورزرندی " با بیان این مطلب گفت: درآمدهای سال ۹۲ با احتساب متمم ۱۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده بود که از این میزان بیش از ۹۵ درصد در بخش نقد و غیر نقد محقق شده است که امیدواریم تا پایان سال با احتساب متمم به ۱۰۰ درصد برسد.

پورزرندی خاطر نشان کرد: آنچه مشخص است اینکه در سال‌های گذشته با احتساب متمم معمولا بودجه شهرداری محقق شده است و نزدیک به سقف بودجه شدیم و اگر جمع بودجه‌ها در نظر گرفته شود، سال گذشته اندکی حتی بیش از بودجه پیش بینی شده این درآمد‌ها تحقق یافت.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران تصریح کرد: امسال ۴۰ درصد منایع نقد شهرداری تهران از محل درآمدهای پایدار تامین شده است که امیدواریم تا پایان برنامه ۵ ساله به بیش از ۶۰ درصد افزایش یابد.

پورزرندی در ادامه با اشاره به وضعیت درآمد شهرداری از محل ساخت و ساز‌ها تصریح کرد: درآمدهای ناشی از ساخت و ساز شهرداری سال گذشته حدود ۶۰ درصد بود که امسال به حدود ۵۰ درصد کاهش یافته است و این در حالی است که سال‌های گذشته تمام درآمد شهرداری از محل ساخت و ساز تامین می‌شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز