خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران به ایلنا خبر داد: ‌

نجات ۱۱ کارگر شیفت شب از حریق

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۹۲۴

حادثه در زیر زمین یک ساختمان ۱۱ طبقه به دلیل استفاده طولانی مدت از دستگاه برش پلاستیک و ایجاد حرارت و اتصال سیم های برق در دستگاه رخ داد و موجب شد تا علاوه بر حریق در زیر زمین مغازه های اطراف نیز به سرعت دچار حریق شوند.

ایلنا: ‌ سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران، از نجات ۱۱ نفر کارگر شیفت شب از حریق یک ساختمان در صبجگاه امروز خبر داد.

سید جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار ایلنا از حریق در یک کارگاه چاپ در ساعت ۵:۸ دقیقه بامداد امروز در ساختمان تجاری واقع در خیابان کارگر جنوبی نرسیده به خیابان لبافی نژاد خبر داد و اظهار کرد: پس از اطلاع ۵ ایستگاه آتش نشانی به همراه یک دستگاه بالابر و خودروی تنفسی به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: حادثه در زیر زمین یک ساختمان ۱۱ طبقه به دلیل استفاده طولانی مدت از دستگاه برش پلاستیک و ایجاد حرارت و اتصال سیم های برق در دستگاه رخ داد و موجب شد تا علاوه بر حریق در زیر زمین مغازه های اطراف نیز به سرعت دچار حریق شوند.

وی با اشاره به اینکه کارگران شیفت شب در این زیرزمین ۳۰ متری مشغول به چاپ بودند که حریق صورت گرفت، گفت: اگر چه کارگران به سرعت خود را از محل حادثه نجات دادند، اما به دلیل دود زیادی که در ساختمان ایجاد شده بود ۱۱ نفر در طبقات بالایی گرفتار شده بودند.

ملکی با بیان اینکه آتش نشانان در دو گروه علاوه بر اطفای حریق این افراد را نجات دادند، تصریح کرد: آتش اطفاء‌ و ایمن سازی محل نیز صورت گرفت و افرادی که در ساختمان بودند به صورت سرپایی مداوا شدند عملیات در ساعت ۷ صبح به پایان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز