خبرگزاری کار ایران

اتوبوس‌هایی که تنها در " اخبار " مسافران را به بهشت‌زهرا می‌برند

کد خبر : ۱۵۳۷۶۲

در پایانه خاوران همانند روزهای عادی مینی بوس‌های فرسوده شهروندان را به مقصد بهشت‌زهرا جابجا کرد. هیچ اطلاع‌رسانی در سطح پایانه خاوران برای استفاده مردم از این سرویس ویژه وجود نداشته و افراد حاضر در پایانه نیز از وجود چنین سرویسی اظهار بی‌اطلاعی ‌کردند.

ایلنا: قرار بود تعدادی اتوبوس در هفته آخر سال مسافران به بهشت زهرا ببرند اما گویا این اتوبوس‌ها تنها در خبرها وجود خارجی داشت چرا که پایانه خاوران یکی از پایانه‌های پر مسافر چنین سرویسی را به شهروندان ارائه نمی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ۲۰ اسفندماه امسال شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در اطلاعیه‌ای نحوه خدمات رسانی اتوبوسرانی در آخرین پنجشنبه و جمعه سال جاری را اعلام کرد. بر اساس این اطلاعیه برای سهولت تردد شهروندان به حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) و بهشت زهرا(س) و زیارت اهل قبور در آخرین پنجشنبه و جمعه سال، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه سرویس های ویژه ای را از ساعت ۳۰:۵ لغایت ۲۱ روز پنجشنبه ۲۲ و جمعه ۲۳ اسفند ماه جاری از پایانه های خاوران، میدان خراسان، شوش - محمدیه - راه آهن - فلکه دوم و چهارم تهران پارس - ابوذر - شهید فتحی - دولت آباد - جلیلی - شهر ری - فلکه دوم صادقیه - شهرک ولیعصر(عج) - تهرانسر - پایانه کاوه - پایانه شهید سروری - نازی آباد و مینی سیتی به سمت بهشت زهرا(س) تدارک دیده است.

این در حالیست که مشاهدات خبرنگار ایلنا در روز پنج‌شنبه از پایانه خاوران بیانگر مساله دیگری است.

بر اساس مشاهدات خبرنگار ایلنا، اتوبوس‌ اعلام شده در پایانه خاوران نبوده و همانند روزهای عادی مینی بوس‌های فرسوده شهروندان را به این مقصد جابجا کردند. همچنین هیچ اطلاع‌رسانی در سطح پایانه خاوران برای استفاده مردم از این سرویس ویژه وجود نداشته و افراد حاضر در پایانه نیز از وجود چنین سرویسی اظهار بی‌اطلاعی ‌کردند.

مسئول پایانه خاوران درباره چرایی نبود این سرویس ویژه در پایانه، می‌گوید: برای این سرویس هیچ متقاضی وجود نداشته است.

شهروندان اطلاع دقیقی از وجود این خدمات نداشتند و همانند گذشته توسط مینی بوسهای فرسوده و ناایمن به بهشت‌زهرا رفتند.

این عدم اطلاع‌رسانی در صورتی اتفاق افتاده که به استناد عکس‌های موجود برای محل استقرار اتوبوس‌هایی که به مقصد فروشگاه نوروزی در حال سرویس‌دهی به شهروندان هستند از طریق نصب یک بنر اطلاع‌رسانی صورت گرفته است اما درباره ارائه این سرویس ویژه هیچ نوع اطلاع رسانی به جهت هدایت مسافرین صورت نگرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز