خبرگزاری کار ایران

در آخرین جلسه شورای مدیران ترافیک پایتخت مطرح شد:

افزایش خدمات مراکز معاینه فنی در هفته پایانی سال

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۹۸۳

در آخرین هفته سال؛ قطارهای مترو با سر فاصله کمتر حرکت خواهند کرد؛ ناوگان کمکی در مسیرهای پرتردد به کمک اتوبوسرانی می‌آید و تاکسیرانی نظارت خود را مضاعف کرده و به ویژه در مجاورت ایستگاههای مترو حضور خود را دو چندان می‌کند.

ایلنا: معاون شهردار تهران در آخرین جلسه شورای مدیران ترافیک پاییتخت سال ۹۲ گفت: در هفته پایانی سال با توجه به افزایش مراجعه به مراکز مکانیزه معاینه فنی؛ خدمات این مرکز تقویت می شود.

به گزارش ایلنا، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در آخرین جلسه شورای مدیران این معاونت در سال ۹۲ گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی در حل مسائل و مشکلات شهر و شهروندان بسیار موثر است و در هفته پایانی سال از جمله شب چهارشنبه آخرسال؛ پنج شنبه پایانی و جمعه اول سال آمادگی دارد تا نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی به شهروندان عزیز اقدام نماید.

جعفر تشکری هاشمی افزود: در آخرین هفته سال؛ قطارهای مترو با سر فاصله کمتر حرکت خواهند کرد؛ ناوگان کمکی در مسیرهای پرتردد به کمک اتوبوسرانی می‌آید و تاکسیرانی نظارت خود را مضاعف کرده و به ویژه در مجاورت ایستگاههای مترو حضور خود را دو چندان می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مجموعه مدیرت شهری با تمام توان ماموریت‌هایی که در مورد استقبال از سال و از سوی شهرداری تهرا ن ابلاغ شده را به اجرا می‌گذارد؛ اظهار کرد: کار پایانه‌های چهار گانه تهران در تعطیلات نوروز سنگین خواهد بود و به این منظور سازمان پایانه‌ها فعالیت خود را در جابه جایی مسافران با جدیت دنبال خواهد کرد.

تشکری هاشمی با بیان اینکه در هفته پایانی سال با توجه به افزایش مراجعه به مراکز مکانیزه معاینه فنی؛ خدمات این مرکز تقویت خواهد شد تصریح کرد: فعالیت‌های حوزه حمل و نقل و ترافیک در تعطیلات نوروز تعطیل نیست و به عنوان نمونه خدمات رسانی ناوگان حمل ونقل عمومی با تمام توان ادامه خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود از «اقتصاد مقاومتی» و «مدیریت جهادی» به عنوان دو شاخص مهم مدیریتی ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری نام برد و گفت: امیدواریم با تاسی از فرمایشات معظم له و با استفاده از فرصت خدمت گزاری با نیت خدمت صادقانه، بتوانیم وظایف خود را نسبت به مردم و نظام به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

معاون شهردار تهران در پایان با تاکید بر اینکه استفاده از افراد متخصص حرکت مجموعه‌های تخصصی را اثر بخش‌تر می‌کند خاطر نشان کرد: خوشبختانه تصویر ذهنی مردم نسبت به مدیریت شهری طی چند سال اخیر به میزان چشمگیری بهبود پیدا کرده و با تداوم و تقویت خدمات رسانی به شهروندان امیدواریم این نگاه هر روز بیشتر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز