خبرگزاری کار ایران

حوادثآتش نشانی / ۶

مصدومان آتش سوزی امسال ۱۱نفر / افزایش ۳درصدی ماموریتهای آتش نشانی

کد خبر : ۱۵۴۷۱۳

خوشبحتانه مورد فوتی نداشتیم همچنین ۴۸ نفر در حادثه سراج نجات یافته داشتیم / امسال حدود ۳ درصد عملیات آتش نشانی به نسبت سال گذشته افزایش یافت به طوری که در مجموع ۲۳۴ مورد ماموریت عملیاتی شد.

ایلنا: معاون عملیات سازمان آتش نشانی از افزایش ۳درصدی ماموریت ها در چهارشنبه سوری امسال نسبت به چهارشنبه دوم سال ۹۱ خبر داد و گفت: امشب ۵ فرد عادی و ۶ آتش نشان مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " فتح اله تیموری " معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهر تهران در پایان عملیات این سازمان برای شب چهارشتبه سوری اظهار کرد: امسال حدود ۳ درصد عملیات آتش نشانی به نسبت سال گذشته افزایش یافت به طوری که در مجموع ۲۳۴ مورد ماموریت عملیاتی شد.

وی با بیان اینکه جمع مصدومان امشب ۵ نفر بود گفت: خوشبحتانه مورد فوتی نداشتیم همچنین ۴۸ نفر در حادثه سراج نجات یافته داشتیم.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی با بیان اینکه ۶ نفر از همکاران ما در شب چهارشنبه سوری دچار مصدومیت شدند افزود: سه نفر از این افراد در حادثه آتش سوزی انبار در بازار به دلیل سقوط مصدوم شدند و سه نفر دیگر نیز در سایر ماموریتها این افراد هم اکنون در بیمارستان پارس بستری هستد.

وی با بیان اینکه تعداد حریق وسیله نقلیه امسال به نسبت چهارشنبه سوری دوم ۵۰درصد کاهش یافته است گفت: امسال ده مورد حادثه وسیله نقلیه رخ داد در حالی که سال گذشته ۱۵ مورد بود همچنین حوادثدر اماکن فرهنگی آموزشی و انبارها افزایش داشت در حالی که حوادثدر واحدهای تجاری و کسبی کاهش داشت و تعداد آنها ۷ مورد بود.

تیموری با اشاره به اینکه تعداد انفجار مواد محترقه امسال همانند سال گذشته برابر بود اعلام کرد: آتش سوزی ضایعات امسال نسبت به سال گذشته با سه مورد کاهش ۵۳ حادثه اعلام شده است. هممچنین حریق در سطل های زباله مکانیزه نیز با دو مورد کاهش نسبت به سال گذشته ۴۵ مورد ثبت شده است.

وی با بیان اینکه آتش سوزی درخت و فضای سبز امسال با افزایش مواجه بود تصریح کرد: پارسال ۴۳ مورد آتش سوزی بود که امسال ۶۱ مورد رسید.

وی با بیان اینکه در مجموع امسال ۶ هزار و ۵۳ مورد تماس با سامانه ۱۲۵ رخ داد که به نسبت سال گذشته افزایش داشت گفت: بیشترین حوادثدر مناطث۱۰،۱۱و۱۲ با ۵۰مورد عملیات سپس مناطق ۱۴ و ۱۵ با ۳۶ مورد و در نهایت در مناطق ۲۲ و ۵ با ۳۰مورد به ثبت رسیده است

همچنین کمترین حوادثدر مناطق ۸و۱۳ با ۲۰مورد بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز