خبرگزاری کار ایران

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران:

استقرار آتش نشانان در ۲۵۶ نقطه مختلف کلانشهر تهران

کد خبر : ۱۵۶۵۱۸

بر این اساس آتش نشانان تهرانی در روز طبیعت با در اختیار داشتن تجهیزات ایمنی و ۲۵۶دستگاه خودروی سنگین و سبک و موتورسیکلت آتش نشانی و نجات همچون گذشته آماده خدمت رسانی به شهروندان عزیز تهرانی و مسافرین نوروزی هستند.

ایلنا: معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ‌آتش‌نشانان تهرانی در روز طبیعت در ۲۵۶ نقطه مختلف کلانشهر تهران شامل بوستان‌ها، مراکز فرهنگی و تفریحی و تقاطع‌های اصلی در قالب تیم‌های عملیاتی مستقر هستند.

به گزارش ایلنا، فتح‌اله تیموری، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار داشت: سازمان آتش نشانی به منظور افزایش ضریب ایمنی و ارائه خدمات ایمنی مطلوب و به موقع به شهروندان در روز سیزدهم فروردین علاوه بر ۱۰۳ایستگاه آتش نشانی در نقاط مختلف شهر در بیش از ۲۵۶ نقطه اصلی و مهم و نیز پایگاه‌های موقت و سیار مستقر خواهد بود.

وی افزود: بر این اساس آتش نشانان تهرانی در روز طبیعت با در اختیار داشتن تجهیزات ایمنی و ۲۵۶دستگاه خودروی سنگین و سبک و موتورسیکلت آتش نشانی و نجات همچون گذشته آماده خدمت رسانی به شهروندان عزیز تهرانی و مسافرین نوروزی هستند.

تیموری خاطر نشان کرد: در روز طبیعت سازمان آتش نشانی تهران با استقرار ۶۰۰ آتش نشان شامل ۱۵۰موتور سوار. ۴۵۰ نیروی عملیاتی موقت و سیار در میادین، مراکز مهم شهر، خیابان‌ها و تقاطع‌های اصلی، پارک‌ها، بزرگراه‌ها و دیگر مناطق شهری از جمله مراکز فرهنگی و تفریحی، محدوده کلانشهر تهران را در پوشش ایمنی خود دارد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تصریح کرد: علاوه بر این، ایستگاه‌های آتش نشانی مناطق مختلف تهران در این روز نیز همچون روزهای دیگر سال فعالیت‌ها و برنامه‌های عادی خود را انجام می‌دهند و آتش نشانان حاضر در این ایستگاه‌ها برای اجرای عملیات امداد و نجات در صحنه حوادثاحتمالی آمادگی کامل دارتد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز