خبرگزاری کار ایران

چمران از مخالفان طرح تفصیلی انتقاد کرد:

بسیاری می‌خواهند نابسامانی تهران ادامه یابد

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۹۹۸

«چمران درباره اظهار نظر استاندار تهران مبنی بر اینکه طرح تفصیلی در شهر به خوبی رعایت و اجرا نمی‌شود، تاکید کرد: پروانه ساخت بسیاری از ساختمان‌های بلندمرتبه که در کوچه‌های باریک و تنگ ساخته شده متعلق به ۵ سال پیش است.»

مهدی چمران، عضو شورای شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران درباره اظهار نظر استاندار تهران مبنی بر اینکه طرح تفصیلی در شهر به خوبی رعایت و اجرا نمی‌شود، تاکید کرد: پروانه ساخت بسیاری از ساختمان‌های بلندمرتبه که در کوچه‌های باریک و تنگ ساخته شده متعلق به ۵ سال پیش است.

به گزارش خبرنگار ایلنا‏، چمران خواستار حمایت از طرح تفصیلی شهر تهران شد و گفت: خیلی‌ها دوست ندارند طرح تفصیلی وجود داشته باشد و نابسامانی در شهر ادامه یابد.

وی با بیان اینکه شورای شهر تهران و تمام شوراهای شهر در کشور تمایل دارند که افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی یک بار در سال انجام شود‏، گفت: دولت در این مدت اعتبار مصوب شده مجلس درباره کمک به حمل و نقل عمومی را پرداخت نکرده و تهران دو سال است که هیچ اتوبوسی نگرفته است و امیدواریم این مشکلات برطرف شود.

فاطمه دانشور، دیگر عضو شورای شهر تهران از وجود ۱۲ هزار کارتن‌خواب و ۱۰ هزار کارتن خواب معتاد در شهر تهران خبر داد و گفت: دستگاه‌های مرتبط در این حوزه به صورت جزیره‌ای عمل می‌کنند و این مساله موجب شده تا مشکلات به درستی حل نشود.

دانشور اظهار کرد: زاغه‌نشینان حاشیه تهران با حداقل امکانات زندگی می‌کنند‏ و باید به این مساله رسیدگی شود.

علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران نیز در این جلسه با اشاره به اینکه تهران ۱۲ سال است روی آرامش ندیده است‏، اظهار کرد: تنها ۷ ماه است که آرامش به شهر بازگشته است.

وی در پاسخ به درخواست استاندار تهران مبنی بر اینکه شهرداری تهران بودجه‌ای را برای کمپ‌های ترک اعتیاد تخصیص دهد، گفت: ‌ما آمادگی داریم برای ایجاد کمپ‌های ترک اعتیاد بودجه‌ای را تخصیص دهیم.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به تاخیر در اجرای مصوبه افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی‏، گفت: رانندگان تاکسی پولی از منبعی دریافت نمی‌کنند در حالی که بسیاری از اجناس گران شده نباید به فکر منافع این افراد باشیم.

همچنین مرتضی طلایی با بیان اینکه باید مشکل فاضلاب شهر تهران حل شود‏، خواستار رسیدگی به وضعیت تهران شد و گفت: بافت فرسوده شهر تهران نیز یکی از مشکلات اساسی است به دلیل ورود بخش‌های مختلف به کندی پیش می‌رود.

وی درخواست کرد با اجرای سیاست‌های تشویقی خود مردم را به نوسازی خانه‌های فرسوده‌شان ترغیب کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز