خبرگزاری کار ایران

به پیشنهاد رئیس شورای شهر تهران؛

اسامی خبرنگارانی که آرم ترافیک گرفته‌اند، منتشر می‌شود

کد خبر : ۱۶۰۰۳۰

ما اسامی تمامی خبرنگارانی را که طرح دریافت کرده‌اند را در قالب یک فایل در اختیار شورا قرار می‌دهیم و در صورت صلاحدید شورا آن را منتشر کند.

در جلسه علنی شورای شهر تهران به پیشنهاد رئیس شورای شهر تهران اسامی تمامی خبرنگارانی که آرم طرح ترافیک گرفته‌اند با ذکر عنوان رسانه منتشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اعضای شورای شهر تهران در جلسه علنی امروز خواستار مشخص شدن چگونگی توزیع آرم ترافیک در رسانه‌ها شدند.

در نهایت پس از اعلام نظر اعضای شورای شهر تهران، مسجدجامعی پیشنهاد کرد که اسامی خبرنگارانی که طرح ترافیک دریافت کرده‌اند از سوی شهرداری تهران اعلام شود.

سیدجعفر تشکری هاشمی، معاون شهردار در پاسخ به این درخواست با اینکه هنوز هیچ نهاد مرتبطی حتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نتوانسته است لیست خبرنگارانی که مشغول به کار هستند را مشخص کند، گفت: اگر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا نهادهای مرتبط بتوانند خبرنگاران شاغل و واقعی را مشخص کنند، ما هر سال با این مشکل روبرو نمی‌شویم.

معاون شهردار تهران اعلام کرد: ما اسامی تمامی خبرنگارانی را که طرح دریافت کرده‌اند را در قالب یک فایل در اختیار شورا قرار می‌دهیم و در صورت صلاحدید شورا آن را منتشر کند.

وی با اشاره به لزوم حضور شغل‌های حساس در محدوده طرح ترافیک گفت: هم حضور پزشکان و هم جانبازان و پزشکان در محدوده طرح ترافیک لازم است، اما ما باید عادلانه تلاش کنیم، عدالت را به گونه‌ای برقرار کنیم که هم با محدودیت‌هایمان سازگار باشد و کسی هم ناراضی نباشد.

تشکری هاشمی در ادامه با اشاره به انتقادی در زمینه تردد مسافربرهای شخصی در محدوده طرح ترافیک گفت: چند سال گذشته از تمامی مسافربرهای شخصی درخواست شد که در سامانه ما ثبت‌نام تا به طور قانونی در سطح شهر مسافرکشی کنند در ابتدا ۸۰ هزار نفر ثبت نام کردند، اما در هنگامی که قرار به ارائه مدرک و ارائه طرح رسید، این تعداد به ۲۰ هزار نفر کاهش پیدا کرد.

وی در ادامه به توسعه حمل و نقل عمومی در سال ۹۳ اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۹۳ درصد سطح شهر تهران به شبکه حمل و نقل عمومی مجهز است که در سال جدید به صددرصد خواهد رسید، همچنین ۳۰کیلومتر توسعه مترو و ۴۲۰ اتوبوس جدید وارد ناوگان می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز