خبرگزاری کار ایران

شهردار این منطقه خبر داد:

ساخت مجموعه باغ گل در منطقه ۱۴ / اتمام پروژه عقب نشینی خیابان پیروزی

کد خبر : ۱۶۰۳۲۵

تاکنون ۸۵ درصد پروژه عقب نشینی خیابان پیروزی انجام شده است و ۱۵ درصد باقی مانده نیز در سه فاز محتلف تا پایان خرداد ماه به سرانجام می‌رسد.

شهردار منطقه ۱۴ شهرداری تهران، گفت: ‌ مجموعه باغ گل به شیوه مدرن به زودی با مشارکت بخش خصوصی ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تورج فرهادی در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران با بیان اینکه امسال ۷۰ میلیارد تومان بودجه برای فعالیت‌های عمرانی این منطقه تخصیص یافته است، اظهار کرد: در سال جاری ادامه بزرگراه شوشتری در دستور کار قرار دارد که با انجام آن حلقه بزرگراه آزادگان تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه ادامه بزرگراه محلاتی و شوشتری نیز در دست کار است، تصریح کرد: با این بزرگراه قطعاً ترافیک بزرگراه افسریه کاهش می‌یابد.

شهردار منطقه ۱۴ با بیان اینکه تکمیل ۳۵ متری کرمان و تونل امیر کبیر از دیگر پروژه‌های عمرانی منطقه است که به زودی به بهره برداری می‌رسد، گفت: ۳۵ متری حسینی نیز به پایان رسیده است اما متاسفانه به دلیل شکایت یک فرد نمی‌توانیم آن را به زیر بار ترافیکی ببریم این فرد که هیچ سندی نیز در دست ندارد ادعا می‌کند مالک بخشی از این پروژه است.

فرهادی با اشاره به اینکه ساخت بخشی از خط ۷ متروی تهران نیز در منطقه ۱۴ به سرانجام رسیده است، افزود: تنها مشکل ما نقطه اتصال خط ۷ از خیابان مولوی به ۱۷ شهریور است که به دلیل مشکلاتی امکان آن موثر نشده است ما منتظر هستیم که تا با تغییر مسیر خیابان مولوی این مشکل نیز حل شود.

وی درباره چرایی تاخیر در اتمام پروژه عقب نشینی خیابان پیروزی نیز که سال‌ها به طول انجامیده است، گفت: تاکنون ۸۵ درصد این پروژه نیز انجام شده است و ۱۵ درصد باقی مانده نیز در سه فاز محتلف تا پایان خرداد ماه به سرانجام می‌رسد.

به گفته شهردار منطقه ۲۵۰ هکتار بافت فرسوده شناسایی شده بود که با شناسایی بخشهای دیگر به ۳۷۰ هکتار رسیده است. معتقدیم مردم باید خودشان برای بافتهای فرسوده اقدام کنند.

شهردار منطقه ۱۴ درباره حوادثگود برداری در منطقه نیز افزود: قبول دارم که حوادثگود برداری زیادی در منطقه رخ می‌دهد در دو حادثه اخیر نیز خدا به رحم کرد که تلفات جانی نداشتیم. ما بار‌ها اخطارهای لازم را به مهندس و مالک ملک می‌دهیم اما آن‌ها رعایت نمی‌کنند. پس از حوادثاخیر دستور اکید صادر شده است که برخورد جدی با مهندسین ساختمان صورت گیرد تا پای کار باشند.

وی درباره انتقال باغ گل در منطقه ۱۴ نیز گفت: این زمین که هم اکنون باغ گل در آن قرار دارد، متعلق به فردی است و ما باید هر چه سریع‌تر آن را تخلیه کنیم. ۲۰ هکتار زمین بالای ۳۵ متری حسینی شناسایی شده و قرار است با همکاری بخش خصوصی باغ گل منطقه ۱۴ به صورت مدرن ساخته شود بودجه این کار ۲۰۰ میلیارد تومان است که قرار است توسط بخش خصوصی تامین شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز