خبرگزاری کار ایران

حریق در مرکز زبان ایران منجر به مصدومیت کارگری شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۷۵۲

کارگران در حال قیر کاری و ایزو گام بالا پشت بام بودند که به دلیل بی‌احتیاطی آن‌ها آتش به خرپشت ساختمان سرایت می‌کند / آتش موجب سوختگی جزئی سر و گردن یکی از کارگران شد.

سخنگوی سازمان آتش سوزی شهر تهران از حریق در مرکز زبان ایران خبر داد و گفت: این حادثه یک مصدوم داشت.

سید جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار ایلنا از حریق در مرکز زبان ایران خبر داد و افزود: ساعت ۹:۱۴ روز گذشته حریق در این مرکز به نشانی خیابان مطهری، ‌خیابان جم اعلام شد و بلافاصله چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه بالابر و تشک نجات به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه حادثه در پاگرد طبقه هشتم ساختمان رخ داد، تصریح کرد: کارگران در حال قیر کاری و ایزو گام بالا پشت بام بودند که به دلیل بی‌احتیاطی آن‌ها آتش به خرپشت ساختمان سرایت می‌کند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران با اشاره به اینکه در خرپشت این ساختمان تعداد زیادی لوازم قابل اشتعال وجود داشت، تصریح کرد: آتش موجب سوختگی جزئی سر و گردن یکی از کارگران شد.

ملکی با بیان اینکه نیروهای آتش نشانی با تلاش بسیار این دو کارگری را که در آتش محاصره شده بودند را نجات دادند وتحویل عوامل اورژانس دادند، گفت: خوشبختانه آتش به طور کامل مهار و دود حاصل از این آتش نیز تخلیه شد. عملیات در ساعت ۳۵:۱۵ دقیقه به پایان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز