خبرگزاری کار ایران

با تصویب شورای شهر تهران:

خیابان کارگر هویت کارگری می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۷۲۴

«یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به نصب نماد‌ها و عناصر زیبا‌شناختی در خصوص کار و کارگر در خیابان کارگر تهران بررسی و به تصویب رسید.»

اعضای شورای شهر تهران در خصوص هویت بخشییدن به خیابان کارگر، الزامایتی را در قالب طرح یک فوریتی تصویب کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به نصب نماد‌ها و عناصر زیبا‌شناختی در خصوص کار و کارگر در خیابان کارگر تهران بررسی و به تصویب رسید.

احمد مسجد جامعی رئیس شورای شهر تهران در این باره گفت: این خیابان از میدان راه آهن آغاز و تا بزرگراه شهید حکیم ادامه دارد در روزهای نخست انقلاب به دلیل مقام کارگر و دفاع از حیثیت این قشر زحمتکش این خیابان به نام خیابان کارگر نامگذاری شد اما متاسفانه فضای آن متناسب با نام کارگر طراحی نشده است.

وی با بیان اینکه باید فضای خیابان متناسب با شأن کارگر باشد تاکید کرد: پیشنهاد داریم شهرداری تهران با همکاری وزارت کار و رفاه اجتماعی به خیابان هویت بدهد.

«محسن سرخو» رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران نیز ضمن تبریک هفته کارگر تصریح کرد: خوشبختانه در راستای دفاع از حقوق کارگران فراکسیون و کارگروه کارگری مدتی است که در شورای شهر تهران فعالیت خود را آغاز کرده است که یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آن ساماندهی کارگران ساختمانی است.

وی گفت: دفاع از حقوق کارگران به ویژه کارگران شهر تهران از دغدغه‌ها ی این فراکسیون است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز