خبرگزاری کار ایران

افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی از ۱۵ اردیبهشت

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۹۷۰

«با اعمال نرخ جدید بر حامل‌های انرژی‏، شورای شهر تهران نیز نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی و تاکسی را تعیین و اعلام می‌کنند.»

عضو شورای شهر تهران از افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی و تاکسی‌ها از ۱۵ اردیبهشت ماه جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اقبال شاکری با بیان این مطلب افزود: ‌ با اعمال نرخ جدید بر حامل‌های انرژی‏، شورای شهر تهران نیز نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی و تاکسی را تعیین و اعلام می‌کنند.

وی ادامه داد: این مساله هم اکنون در جلسه غیرعلنی شورای شهر تهران در حال بررسی است.

مخالفت شورا با افزایش نرخ حمل و نقل تا ۱۵ اردیبهشت

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز خود زمان اجرای مصوبه شورای شهر را در باره اعمال کرایه‌های جدید در حمل و نقل عمومی و تاکسی ۱۵ اردیبهشت ماه اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه غیر علنی امروز شورای شهر تهران زمان اجرای مصوبه شورا در خصوص زمان اجرای افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی و تاکسی بررسی شد و تصمیم اعضا بر این بود که از ۱۵ اردیبهشت جاری نرخهای جدید اعمال شود. بر اساس مصوبه شورای شهر؛ نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی ۲۰درصد و تاکسی نیز ۲۵ در صد افزایش می‌یابد.

بنا بر این گزارش، از آنجا که شهرداری تهران لایحه‌ای مبنی بر افزایش مجدد نرخ کرایه‌ها به شورای شهر اعلام نکرده است و تصمیم اعضای شورای شهر نرخ کرایه‌ها بر اساس آن چیزی است که پیش از این به تصویب رسیده است. در این جلسه احمد دنیا مالی رئیس کمسیون عمران و حمل و نقل عمومی با تاکید بر اینکه مخالف دو نرخی شدن کرایه‌های حمل و نقل عمومی و تاکسی هستیم اعلام کرد: شورای شهر در زمان تعیین قیمت کرایه‌ها افزایش نرخ حاملهای انرژی را مد نظر قرار داده بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا بر اساس مصوبه امروز در شورای شهر تهران، افزایش نرخ حاملهای انرژی در تاکسی‌ها تنها هشت درصد تاثیر گذار است این تاثیر گذاری در اتوبوس کمتر ازاین عدد است با این حساب بر اساس نظر اعضای شورایی شهر تهران و عدم ارسال لایحه‌ای از جانب شهرداری تهران، نرخ کرایه‌های تاکسی و حمل و نقل عمومی بر اساس مصوبه قبلی شورای شهر تهران از ۱۵ اردبیبهشت ماه

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز