خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران در گفت و گو با ایلنا:

ارسال دوفوریت افزایش مجدد کرایه‌ها به شورا / مخالف افزایش مجدد هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۵۶۵

«قطعاً با افزایش مجدد نرخ کرایه ها به تورم موجود در جامعه دامن زده می‌شود و این تورم دامن خود تاکسیرانان را نیز خواهد گرفت از این رو معتقدیم نباید بیش از این نرخ کرایه‌ها افزایش یابد.»

رئیس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: ‌ در زمان بررسی تعیین نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی و تاکسی به تمامی موارد احتمالی از جمله هدفمندی یارانه ها توجه شده است و نیازی به افزایش مجدد نیست.

محسن سرخو در گفت گو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه شهرداری تهران لایحه دو فوریتی برای افزایش مجدد نرخ کرایه های حمل و نقل عمومی و تاکسی به شورا ارسال کرده است، افزود: این موضوع فردا در صحن شورای شهر قرار است مطرح شود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از اعضای شورای شهر تهران معتقدند در زمان تعیین نرخ کرایه‌ها علاوه بر اعمال نرخ تورم موارد احتمالی دیگر را در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: قطعاً با افزایش مجدد نرخ کرایه ها به تورم موجود در جامعه دامن زده می‌شود و این تورم دامن خود تاکسیرانان را نیز خواهد گرفت از این رو معتقدیم نباید بیش از این نرخ کرایه‌ها افزایش یابد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه برای تاکسیرانان تسهیلات ویژه درمان و خدمات در نظر گرفته شده است، گفت: امیدواریم شهرداری تهران برای افزایش مجدد نرخ کرایه ها درخواستی نکند چرا که ما در زمان بررسی مصوبه کرایه‌ها موضوع هدفمندی را نیز لحاظ کردیم.

سرخو گفت: افزایش ۲۵ تا ۲۸ درصدی کرایه تاکسی ها و ۲۰ درصدی مترو و اتوبوس بر اساس دیدگاههای کارشناسی صورت گرفته است و افزایش بیش از این مناسب نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز