خبرگزاری کار ایران

تذکر عضو شورای شهر نسبت به اقدامات غیرقانونی و غیرفرهنگی در باغات منطقه ۵

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۸۱۰

تهران ۶۰۰ هکتار فضای سبز دارد که یک چهارم آن در محدوده کن قرار دارد / ساخت و ساز‌هایی که بدون مجوز شهرداری منطقه ۵ در حال انجام است محل فعالیت‌های غیر قانونی این افراد نیز شده است.

عضو کمیسیون عمران شهر تهران نسبت به ساخت و سازهای غیر قانونی و اقدامات غیر فرهنگی در باغات محدوده سیمین بلوار واقع در منطقه ۵ شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " اقبال شاکری " در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران با اشاره به ساخت و سازهای غیر قانونی در منطقه ۵، بالا‌تر از بلوار سیمین بلوار و انتهای جنت آباد شمالی اظهار کرد: متاسفانه باغاتی که در این محدوده وجود دارد توسط عده‌ای برای کارهای غیر قانونی و غیر فرهنگی مورد استفاده قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تعرضات قانونی و غیر فرهنگی که توسط این افراد سود جو در این محدوده در حال انجام است موجب شده آلاچیق‌هایی که در این باغ‌ها ساخته شود گفت: علاوه بر این اقدامات، ساخت و سازهای شبانه و غیر قانونی موجب شده است که مشکلاتی در این محدوده ایجاد شود.

به گفته شاکری این ساخت و ساز‌ها که بدون مجوز شهرداری منطقه در حال انجام است محل فعالیت‌های غیر قانونی این افراد نیز شده است.

این عضو کمیسیون عمران ابراز امیدواری کرد که شورای شهر بتواند از ادامه این روند در این محدوده جلوگیری کند.

احمد مسجد جامعی رئیس شورای شهر تهران نیز با اشاره به اینکه تهران ۶۰۰ هکتار فضای سبز دارد که یک چهارم آن در محدوده کن قرار دارد اعلام کرد: باید سازوکارهای لازم برای حمایت از باغات صورت گیرد از این رو ظرف دو هفته آینده گزارشی در مورد باغات و ساخت و سازهای صورت گرفته در آن در شورا ارائه می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز