خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته نظارت شورا در گفت و گو با ایلنا:

سامانه نظارتی جدید در شورای شهر تهران راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۶۴۲

ما شعا نظارتی زیاد می‌دهیم اما با تعداد نیروی کمی که در شورای شهر وجود دارد و نبود ابزارهای نظارتی دقیق نمی‌توانیم در بحثنظارت به درستی عمل کنیم.

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران از راه‌اندازی سامانه نظارت در شورای شهر تهران در آینده نزدیک خبر داد.

محسن پیرهادی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از راه‌اندازی سامانه نظارت در شورای شهر تهران خبر داد و گفت: در حال مطالعه برای چگونگی ایجاد این سامانه با ساختار نظارتی هستیم و قرار است شهروندان از طریق این سامانه شورا را در بحثنظارت همکاری کنند.

وی با بیان اینکه ما شعار نظارتی زیاد می‌دهیم اما با تعداد نیروی کمی که در شورای شهر وجود دارد و نبود ابزارهای نظارتی دقیق نمی‌توانیم در بحثنظارت به درستی عمل کنیم، تصریح کرد: دو ماه از مطرح شدن راه اندازی سامانه نظارت در شواری شهر تهران می گذرد و تاکنون جلسات متعددی در این زمینه برگزار شده است.

رئیس کمیته نظارت شورای شهر تهران با اشاره به اینکه نمی دانیم این سامانه به صورت حضوری، تلفنی یا اینترنتی به شهروندان خدمات ارائه می دهد، اظهار کرد: مطالعه درباره ابزارهای نظارتی نیز بودجه‌ای می‌خواهد که متاسفانه بودجه و نیروی انسانی مورد نیاز را در دست نداریم. با این وجود با کسانی که علاقه‌مند در این حوزه هستند، قرار است مطالعات ابتدایی صورت گیرد.

پیر هادی با تاکید بر اینکه قطعا این سامانه می‌تواند شورای شهر را در بحثنظارت همیاری کند گفت: در حال حاضر سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ برای ارائه مشکلات شهروندان وجود دارد ما قرار است سامانه ای مختص شورای شهر داشته باشیم.

وی در پایان اعلام کرد: مردم از طریق این سامانه اطلاعاتی را در اختیار شورا قرار خواهند داد و قطعاً کمیسیون نظارت شورا بهتر می‌تواند فعالیت کند چرا که‌ هم‌اکنون مردم به صورت مصداقی با نامه‌نگاری این موارد را در اختیار شورای شهر قرار می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز