خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل پارک ارم در گفت و گو با ایلنا: ‌

موش دیوانه پارک ارم عامل حادثه شب گذشته / مصدومان از «ترن هوایی» سقوط نکرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۸۲۸

در حال بررسی مساله هستیم تا بدانیم مشکل فنی چه بوده و چرا این حادثه رخ داده است. گزارش در حال تهیه شدن است و بلافاصله پس از جمع‌آوری اطلاعات منتشر می شود.

مدیرعامل پارک ارم در گفتگو با ایلنا سقوط «ترن هوایی» را تکذیب کرد و گفت: حادثه شب گذشته که به مصدومیت سه نفر انجامید مربوط به دستگاه «کریزی موس» بوده که این دستگاه نیز دارای گواهینامه استاندارد بوده است.

ایرج جهانگیری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با تاکید بر اینکه «اگر اثبات شود که پیمانکار مقصر است حتما با آن برخورد می‌کنیم»، گفت: این حادثه در دستگاه کریزی موس(موش دیوانه) رخ داد و هم‌اکنون دو نفر در بیمارستان آسیا و یک نفر نیز در بیمارستان نوربخش بستری هستند.

وی در پاسخ به سئوالی درباره دلیل وقوع این حادثه گفت: در حال بررسی مساله هستیم تا بدانیم مشکل فنی چه بوده و چرا این حادثه رخ داده است. گزارش در حال تهیه شدن است و بلافاصله پس از جمع‌آوری اطلاعات منتشر می شود.

مدیرعامل پارک ارم با اشاره به اینکه این دستگاه به تازگی گواهی استاندارد خود را دریافت کرده و کاملا بیمه است، تصریح کرد: اکنون درمان این سه نفر در اولویت ما قرار دارد.

جهانگیر با اشاره به اینکه پس از بررسی علت حادثه اعلام می‌شود، گفت: طیق قراردادی فعالیت این دستگاه‌ها به پیمانکار واگذار شده است و ما تنها به عنوان ناظر بر عملکرد آنها نظارت داریم. بی شک اگر مشکل این حادثه بر ضعف عملکرد پیمانکار اثابت شود حتما برخوردهای لازم صورت خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز