خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته نظارت شورای شهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

مشابه پرونده ایران زمین در شهر تهران زیاد داریم

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۳۵۷

مشابه پرونده ایران زمین زیاد داشتیم شاید تا الان ۷۰ تا ۸۰ موضوع را با شهرداری خود من مکاتبه کردم / تخلف از جایی شروع می‌شود که در زمینه کار‌شناسی، افراد وظیفه خود را به خوبی انجام نمی‌دهند.

ایلنا: رئیس کمیته نظارت شورای شهر تهران، گفت: مشابه پرونده ایران زمین زیاد داشتیم شاید تا الان ۷۰ تا ۸۰ موضوع را با شهرداری خود من مکاتبه کردم و آنجایی که لازم بوده اصلاح شود، شهرداری را قانع کرده‌ایم.

محسن پیرهادی در گفت‌و‌گو باخبرنگار ایلنا با بیان اینکه بیشتر شکایت‌هایی که مردم به شورای شهر می‌کنند شخصی است که در نوع خود محترم و قابل پیگیری است، اظهار کرد: شکایت‌های عمومی که منافع جمع در آن لحاظ باشد را کمتر داریم.

وی با بیان اینکه بیشتر شکایت‌های مردمی از معاونت شهر سازی، خدمات شهری و اداری مالی است، تصریح کرد: اگر بخواهیم گزارش قابل قبولی از این شکایت‌ها ارائه کنیم، می‌توانیم. ما پرونده‌های خیلی سنگینی را در بحثنظارت دنبال کرده‌ایم و با شهرداری به این نتیجه رسیده‌ایم که باید این پرونده‌ها اصلاح شود.

رئیس کمیته نظارت شورای شهر تهران با اشاره به اینکه تاکنون هیچ کدام از این پرونده‌ها رسانه‌ای نشده است، در پاسخ به این پرسش که آیا پرونده‌ها مشابه پرونده ایران زمین هستند یا نه، گفت: مشابه پرونده ایران زمین زیاد داشتیم شاید تا الان ۷۰ تا ۸۰ موضوع را با شهرداری خود من مکاتبه کردم و آنجایی که لازم بوده است اصلاح شود شهرداری را قانع کرده‌ایم و در جایی که لازم بوده است سازمان بازرسی شهرداری خود مانع کار شده و اصلاح کرده است.

پیر هادی در پاسخ به این پرسش که آیا وجود این تخلفات به دلیل کم کاری از سوی شهرداری تهران بوده است یا نه، اعلام کرد: بیشتر نظرات کار‌شناسی را افراد دیگر روی پرونده‌ها می‌گذارند، تخلف از جایی شروع می‌شود که در زمینه کار‌شناسی این افراد وظیفه خود را به خوبی انجام نمی‌دهند. مشکل از مدیریت ارشد نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که پس مالک و شهرداری تخلفی ندارند، تصریح کرد: افرادی که پرونده را پیگیری می‌کنند نقش خود را به خوبی و به سلامت ایفا نمی‌کنند در واقع تخلف زمانی رخ می‌دهد که نظر کار‌شناس‌ها جهت دار ارائه می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز