خبرگزاری کار ایران

مرگ مسافر تاکسی براثر تصادف در بزرگراه آزادگان

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۷۵۹

آتش نشانان مشاهده کردند یک دستگاه تانکر مخصوص حمل مایعات نفتی که خالی از بار بود به دلیل نامشخص با دو دستگاه سواری تاکسی سبز رنگ و پراید برخورد کرده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام کرد: ‌ در حادثه تصادفی که در بزرگراه آزادگان رخ داد، مسافری جان خود را از دست داد.

سید جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار ایلنا از حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت: این حادثه در ساعت ۹:۴۴ دقیقه امروز رخ داد که بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان پس از مراجعه به محل مشاهده کردند یک دستگاه تانکر مخصوص حمل مایعات نفتی که خالی از بار بود به دلیل نامشخص با دو دستگاه سواری تاکسی سبز رنگ و پراید برخورد کرده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان این که متاسفانه خودروی تاکسی در این حادثه به طور کامل له شده بود تصریح کرد: دو تن از سرنشیانان تاکسی موفق شدند از خودرو پیاده شوند اما راننده و یک زن میانسال در بدنه تاکسی گرفتار شده بودند.

ملکی با اشاره به این که با تلاش بسیار راننده تاکسی نجات یافت گفت: متاسفانه زن میانسال به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد.

وی با بیان این که راننده خودروی پراید نیز با وجود ‌آسیب دیدن خودرو سلامت بود گفت: پس از نجات سرنشینان خودروها به پارکینک منتقل و محل حادثه تحویل پلیس راهور داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز