خبرگزاری کار ایران

احمد حکیمی‌پور در گفت دو گو با ایلنا: ‌

معامله زمین فرمانیه فسخ شود / شهرداری پاسخ‌گو نیست

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۷۲۶

«در صورت لزوم از شهردار تهران به دلیل شفاف نشدن زمین فرمانیه سوال خواهیم کرد اما نکته مهم این است که بیرون از شورا افراد و کسانی به دنبال مدیریت شورای شهر هستند تا موضوع زمین فرمانیه مطرح نشود.»

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران گفت: ‌ شهرداری تهران پاسخ قانع‌کننده‌ای به چرایی فروش فرمانیه نمی‌دهد و ما خواهان فسخ آن هستیم چراکه صلاخ شهرداری در این معامله لحاظ نشده است.

احمد حکیمی پور در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه قرار بود تذکر اعضای شورای شهر نسبت به میدان میوه و تره بار در دستور کار شورای شهر قرار گیرد > اظهار کرد: این دستور یکباره از لیست دستورات جلسه علنی شورای شهر حذف شد و من احساس می کنم در ارتباط با صلاحیت کار و وظایف ذاتی شورا کارهایی بیرون از فضای شورا در حال انجام شدن است.

وی با بیان اینکه این تذکر در آذر ماه سال گذشته به شهرداری تهران ارائه شده است، تاکید کرد: پاسخی که شهرداری به این تذکر داده، قانع کننده نبوده است و ما می خواهیم به این مسئله رسیدگی شود.

نائب رئیس کمسیون فرهنگی شورای شهر تهران با اشاره به این که استفاده از ابزارهای طرح سوال باید در حد ضرورت صورت گیرد، تصریح کرد: امیدواریم این مسئله هر چه سریعتر انجام شود چراکه معامله فروش زمین فرمانیه به صلاح شهرداری تهران نبود؛ شهرداری در این معامله ضرر دیده است.

حکیمی پور با تاکید بر اینکه آیین نامه مالی شهری در این معامله رعایت نشده است خواستار لغو معامله فروش زمین فرمانیه شد، و تاکید کرد: در صورتی که این معامله فسخ نشود حتما از مسیر دیگر این موضوع را پیگیری می کنیم.

وی صراحتا اعلام کرد که در صورت لزوم از شهردار تهران به دلیل شفاف نشدن این موضوع سوال خواهیم کرد اما نکته مهم این است که بیرون از شورا افراد و کسانی به دنبال مدیریت شورای شهر هستند تا برخی از موارد همچون موضوع زمین فرمانیه مطرح نشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز