خبرگزاری کار ایران

بر اثر برخورد با گاردریل در آزادراه تهران کرج؛

مصدومیت ۳۴ مسافر اتوبوس شرکت واحد در کرج / حال ۵ نفر وخیم است

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۳۷۰

پس از برخورد اتوبوس ۱۴ نفر از مصدومان حادثه که حالشان وخیم‌تر بود از طریق بالگرد به بیمارستان البرز کرج منتقل شدند.

بر اثر برخورد اتوبوس شرکت واحد اتوبوسرانی کرج با گاردریل در آزاد راه تهران کرج ۳۴ مسافر اتوبوس به بیمارستان منتقل شدند.

حسین درخشان، سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفتگو با خبرنگار ایلنا از برخورد اتوبوس شرکت واحد کرج با گاردریل در آزادراه تهران کرج در ساعت ۶ صبح امروز خبر داد و گفت: پس از برخورد اتوبوس ۱۴ نفر از مصدومان حادثه که حالشان وخیم‌تر بود از طریق بالگرد به بیمارستان البرز کرج منتقل شدند.

وی ادامه داد: ۲۰ نفر دیگر نیز که شرایط بهتری داشتند از طریق آمبولانس به دو بیمارستان فیاض بخش تهران و البرز کرج انتقال داده شدند.

همچنین سید حلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشان شهرداری تهران نیز درباره این حادثه با اشاره به اینکه در ساعت ۵ و ۳۲ دقیقه صبح امروز واژگونی اتوبوس بخش خصوصی شهرداری کرج اعلام شد، تصریح کرد: بلافاصله ۴ ایستگاه آتش نشانی برای کمک، به محل حادثه واقع در مسیر غرب به شرق اتوبان تهران - کرج مقابل شهرک گرمدره اعزام شد.

وی ادامه داد: اتوبوس به دلیل نامعلوم پس از برخورد با گاردریل به صورت نیمه واژگون درآمده بود و تقریباً تمام مسافران دچار آسیب شده بودند. حال ۵ نفر از آن‌ها وخیم‌تر بود اما همه مسافران زنده بودند.

ملکی گفت: پس از انتقال مصدومان به بیمارستان بزرگراه برای تردد سایر خودرو‌ها ایمن سازی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز