خبرگزاری کار ایران

حریق در ساختمان پزشکان

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۶۰۳

آتش دود زیادی را ایجاد کرده بود و تعداد زیادی از ساکنان به همراه بیماران در طبقات بالایی گرفتار شده بودند که توسط نردبان هیدرولیکی و دستی همه این افراد خارج شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از حریق در یک ساختمان پزشکی در خیابان آزادی خبر داد و گفت: در این حادثه سه نفر به دلیل دود گرفتگی به اورژانس تحویل داده شد.

سید جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه در ساعت ۱۴:۲۴ دقیقه آتش در یک ساختمان پزشکان واقع در خیابان آزادی نبش خیابان بهبودی اعلام شد، اظهار کرد: ۴ ایستگاه به همراه سه دستگاه بالابر و یک خودروی حامل دستگاه تنفسی به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: حادثه در یک ساختمان ۵ طبقه که طبقه همکف آن چند باب مغازه و چهار طبقه دیگر ساختمان پزشکان بود رخ داد. در طبقه منهای یک آن لوازم لوکس منزل نگهداری می شد که به دلیل نامشخص دچار حریق شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه حرارت آتش موجب شده بود تا خودروهای داخل پارکینگ آسیب جدی ببینند اما خوشبختانه دچار حریق نشدند، تصریح کرد: آتش دود زیادی را ایجاد کرده بود و تعداد زیادی از ساکنان به همراه بیماران در طبقات بالایی گرفتار شده بودند که توسط نردبان هیدرولیکی و دستی همه این افراد خارج شدند.

وی همچنین اظهار کرد: سه نفر از زنان به دلیل دود گرفتکی تحویل عوامل اورژانس شدند خوشبختانه حادثه تلفات جانی نداشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز