خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران به ایلنا خبر داد: ‌

نجات دو پیرمرد از حریق

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۰۹۶

حادثه در منزل یک طبقه قدیمی که ۱۲ اتاق داشت، رخ داد. در یکی از اتاق‌های این خانه قدیمی به وسعت ۱۲ متر به دلیل نامشخص اتاق شعله‌ور می شود و یک مرد مسن ۶۰ساله در اتش گرفته می شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران، از آتش سوزی در یک ساختمان قدیمی مسکونی و تجاری خیبر داد و گفت: در این دو حادثه دو پیرمرد جوان نجات یافتند.

سید جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار ایلنا از آتش سوزی در یک منزل مسکونی قدیمی واقع در خیابان ری خیابان قائم مقامی خبر داد و گفت: این حادثه در ساعت ۳:۲۲ دقیقه بامداد رخ داد و پس از اعلام آن به سامانه ۱۲۵ سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: حادثه در منزل یک طبقه قدیمی که ۱۲ اتاق داشت، رخ داد. در یکی از اتاق‌های این خانه قدیمی به وسعت ۱۲ متر به دلیل نامشخص اتاق شعله‌ور می شود و یک مرد مسن ۶۰ساله در اتش گرفته می شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران با اشاره به اینکه خوشبختانه با حضور به موقع این پیرمرد نجات و تحویل عوامل اورژانس داده می‌شود، تصریح کرد: خوشبختانه آتش مهار و از سرایت آن به سایر اتاقهای منزل جلوگیری می‌شود.

ملکی همچنین از وقوع حریق دیگری در یک ساختمان سه طبقه تجاری واقع در خیابان خیام بالاتر از چهارراه گلوبندک خبر داد و گفت: این حادثه در ساعت۲۱:۲۴ دقیقه اعلام و بلافاصله ۵ ایستگاه آتش نشانی به همراه یک خودروی تنفسی، تشک نجات و نردبان هیدورلیکی به محل اعزام می شود.

وی با بیان اینکه حریق در طبقه منهای یک ساختمان رخ داده بود، گفت: در تمامی واحدهای این ساختمان قدیمی لوازم بهداشتی ساختمان نگهداری می شد و حتی در راهروهای آن نیز از این اجناس انبار شده بود. آتش تا طبقه دوم این ساختمان سرایت کرده بود.

ملکی با بیان این که یک پیرمرد در این ساختمان گرفتار شده بود، گفت: خوشبختانه در گام نخست پیرمرد نجات سپس با اطفای کامل حریق محل ایمن سازی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز