خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران به ایلنا خبر داد:

آغاز نوسازی تاکسی‌های شهر تهران طی ۱۰ روز آینده

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۳۱۱

«در نوسازی تاکسی‌ها از تولیدات داخلی استفاده می‌کنیم اگرچه می‌دانیم خودروهای خارجی کیفیت بالاتری دارد اما با توجه به نوع درآمدهای رانندگان تاکسی نمی‌توان از آنها انتظار داشت که خودروی ۸۰ میلیونی تهیه و با آن کار کنند.»

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، گفت: ‌ نوسازی تاکسی‌های شهر تهران در ۱۰ روز آینده آغاز می‌شود و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

ابوالفضل قناعتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه تاکنون ۴ هزار راننده تاکسی فرسوده در سایت نوسازی ثبت نام کرده‌اند، افزود: فاز نخست خروج تاکسی‌های فرسوده در ۱۰ روز آینده با تحویل ۲۰۰ تاکسی جدید اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه تا پایان سال جاری ۴ هزار تاکسی فرسوده از شهر تهران خارج می‌شوند، تاکید کرد: هزار تاکسی دیگر نیز آماده تحویل است اما نیاز به هماهنگی میان سازمان تاکسیرانی، پلیس راهور و ایران خودرو وجود دارد.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به اینکه مشکل اصلی در دیرکرد روند نوسازی تاکسی‌ها به دلیل عدم ارائه تسهیلات بانکی بود، تصریح کرد: ‌ با حل شدن این مشکل روند نوسازی آغاز شده است.

قناعتی با بیان اینکه قرار است خودروی سمند جایگزین تمامی تاکسی‌ها فرسوده شود، در پاسخ به اینکه آیا کیفیت این خودرو با توجه به مشکلاتی در گذشته برای رانندگان تاکسی ایجاد کرده مورد تایید شورای شهر تهران است، گفت: ‌ کیفیت این خودرو بررسی شده است این تاکسی دوگانه سوز است و ویژگی‌ خوبی دارد و کمترین میزان آلودگی هوا را دارد.

وی ادامه داد: سعی ما بر این است که در نوسازی تاکسی‌ها از تولیدات داخلی استفاده کنیم اگرچه می‌دانیم خودروهای خارجی کیفیت بالاتری دارد اما با توجه به نوع درآمدهای رانندگان تاکسی نمی‌توان از آن‌ها انتظار داشت که خودروی ۸۰ میلیونی تهیه و با آن کار کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز