خبرگزاری کار ایران

انفجار شدید دو کارگر را راهی بیمارستان کرد

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۸۳۱

«حادثه در یک باب مغازه ۱۵ متری که انواع سیلندرهای گاز در آن شارژ می‌‌شد رخ داد. ۴۵ سیلندر گاز در این مغازه بود که با انفجار این سیلندرها انفجار شدیدی در مغازه رخ داده و موجب شده بود تا آتش به مغازه مجاور سرایت کند.»

سخنگوی سازمان آنش نشانی شهر تهران از مصدومیت شدید دو کارگر بر اثر انفجار شدید خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، از انفجار شدید گاز در یک باب مغازه خبر داد و افزود: در ساعت ۱۳:۰۲ ظهر امروز انفجار در یک کارگاه ۵۰۰ متری واقع در خیابان حافظ نرسیده به چهرا ابوسعید اعلام شد که بلافاصله ۳ ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: حادثه در یک باب مغازه ۱۵ متری که انواع سیلندرهای گاز در آن شارژ می‌‌شد رخ داد. ۴۵ سیلندر گاز در این مغازه بود که با انفجار این سیلندرها انفجار شدیدی در مغازه رخ داده و موجب شده بود تا آتش به مغازه مجاور سرایت کند و شیشه ساختمان مجاور و مغازه‌های اطراف شکسته شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران با بیان اینکه ۱۴ موتور که در مغازه مجاور نیز در این حادثه دچار آتش سوزی شد، گفت: آتش نشانان با تلاش بسیار موفق به اطفای حریق شدند.

ملکی با بیان اینکه در این حادثه دو کارگر بشدت زخمی شدند که بسرعت به مراکز درمانی منتقل شد، اعلام کرد: علت حادثه در دست بررسی است و خسارت وارده نیز زیاد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز