خبرگزاری کار ایران

رحمت اله حافظی خبر داد:

بازدید اعضای شورای شهر از خط تولید اسکانیا / مرگ زودرس ۷ میلیون نفر به دلیل آلودگی هوا

کد خبر : ۱۷۵۰۵۲

تبدیل سرای محلات به موسسه آموزش موسیقی صلاح نیست / سهم شهرداری‌ها در لایحه عفاف و حجاب کاملا مشخص است و باید این موارد را شهرداری تهران عملیاتی کند.

ایلنا: رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران از بازدید اعضای شورای شهر از خط اسکانیا خبر داد و گفت: سلامت مردم در اولویت شورا قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رحمت اله حافظی درجلسه علنی شورای شهر تهران با بیان اینکه در سال ۲۰۱۲ هفت میلیون نفر دچار مرگ زودرس ناشی از آلودگی هوا شدند، اظهار کرد: این آمار قابل تأمل است و ما باید در این راستا برنامه هایی رادر دست داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شکایات مردمی از صنایع آلاینده و مشاغل موجود در شهر تهران در دوشعبه زیر مجموعه کمیسیون سلامت در حال بررسی است، اظهار کرد: در این خصوص ۴۰۰ پرونده راکد از شکایات مردمی در این زمینه وجود دارد که رسیدگی به آن در دستور کار قرار گرفته است.

وی همچنین از بازدید خط تولید اسکانیا با حضور ۱۰ نفر از اعضای شورای شهر خبر داد و گفت: این بازدید کارشناسی و منتقدانه است البته ما از تولید داخلی و اشتغال حمایت می‌کنیم و مخالف خروج ارز از کشور هستیم اما درمجموع سلامت مردم در اولویت قرار دارد و پس از بازدید گزارشی را در این خصوص ارائه می‌دهیم.

همچنین در این جلسه مجتبی شاکری با اشاره به تذکرات ائمه جمعه در ارتباط با حجاب گفت: لایحه عفاف و حجاب تهیه شده است و قرار بود در دولت گذشته ابلاغ شود اما این کار صورت نگرفت دراین لایحه که ۳۰۰ ماده دارد سهم شهرداری‌ها کاملا مشخص است و باید این موارد را شهرداری تهران عملیاتی کند.

وی در ارتباط با آموزش موسیقی در سرای محلات نیز گفت: این مسئله که سرای محلات تبدیل به موسسه آموزش موسیقی شده است صلاح نیست و بهتر است دقت جدی در این مورد صورت گیرد.

وی همچنین درخواست تشکیل کارگروهی به منظور اصلاح آیین نامه مربوط به تذکر سئوال و استیضاح به شهردار تهران شد و گفت: باید این آیین نامه اصلاح شود چرا که اگر پس از تذکر و طرح سوال تنها نظر فرد مطرح باشد باتنش زیادی مواجه می شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز