خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران در گفت و گو با ایلنا:

ورود جدی قوه قضائیه / سهل انگاری نیروی انسانی تنها عامل اصلی حادثه آزدگان نیست

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۰۷۶

«باید در اتوبوس تهمیداتی از نظر ایمنی تعبیه شود تا با وجود خطای انسانی اما با رعایت نکات ایمنی تعداد تلفات کاهش یابد.»

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، گفت: مرجع قضایی نیز در مواردی با شرکت سازنده وارد صبحت شده است. البته در این حادثه نمی توانیم یک سویه موضوع را دید و تنها سهل انگاری را به نیروی انسانی نسبت داد.

احمد دنیامالی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، درباره نتیجه نهایی بررسی حادثه اتوبوس آزادگان، اعلام کرد: گزارش نهایی ۱۰ روز اینده آماده است و پس از قرائت در شورا به مرجع قضایی ارسال می شود اگرچه مرجع قضایی خود به این موضوع ورود جدی کرده است.

وی با اشاره به اینکه رسیدگی به بحثبیمه و خسارت جانی به مسافران حادثه دیده در حال پیگیری است، افزود: مرجع قضایی نیز در مواردی با شرکت سازنده وارد صبحت شده است. البته در این حادثه نمی توانیم یک سویه موضوع را دید و تنها سهل انگاری را به نیروی انسانی نسبت داد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه در این حادثه عمده سهل انگاری بحثنیروی انسانی است، گفت: بحثدر این است که نباید در اتوبوس تهمیداتی از نظر ایمنی تعبیه شود تا با وجود خطای انسانی اما با رعایت نکات ایمنی تعداد تلفات کاهش یابد.

دنیامالی در پاسخ به اینکه آیا مشخص شده است که هر عامل چند درصد مقصر است، اظهار کرد: قوه قضاییه باید درصد را اعلام کند.

وی ادامه داد: در مورد شرکت سازنده بحثجدی داریم اگر بخواهیم اتوبوسی را برای شهر تولید کنیم باید ساختار داخلی اتوبوس از نظر نوع صندلی، میله ها و نوع شیشه اتوبوس کاملا تفاوت داشته باشد و طراحی داخلی آن ایمن باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز