خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران در گفت و گو با ایلنا:

قطع اضافه‌کاری کارکنان شهرداری تهران مختص زنان نیست

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۰۵۲

آقای قالیباف در جلسه خصوصی که با شورا داشت اعلام کرد که از این تاریخ به هر کس که نیاز داشته باشم و کارآیی داشته باشد، اضافه کار تعلق می گیرد و او را نگه می‌دارم.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، با اشاره به اینکه حذف اضافه کاری مختص کارکنان زن نیست چرا که نگاه قالیباف نگاه کیفی سازی به کارکنان است، اعلام کرد: هم اکنون اضافه کاری خیلی از کارکنان محدود و قطع شده است.

«ابوالفضل قناعتی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در باره کاهش اضافه کاری نیروهای شهرداری به ویژه زنان و اعتراض کارکنان اظهار کرد: از این موضوع اطلاع دارم که اضافه کاری و مزایایی که برای کارکنان شهرداری تهران سالهای گذشته بود‏، امسال محدود شده است. آقای قالیباف در جلسه خصوصی که با شورا داشت اعلام کرد که از این تاریخ به هر کس که نیاز داشته باشم و کارآیی داشته باشد، اضافه کار تعلق می گیرد و او را نگه می‌دارم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا در گذشته کارآیی برای شهرداری تهران اهمیت نداشت، اظهار کرد: اینکه چرا قبلا فکری نشده بود و این پرداختی ها در قالب مزایا و اضافه حقوق بی حساب و کتاب بود باید بگویم که من به سیستم شهرداری انتقاد دارم و ایراد اینجاست که وقتی برای یک فردی حقوقی تعریف می شود آن فرد براساس این حقوق حساب سبد زندگی خود را باز می کند.

قناعتی ادامه داد: الان تصمیم گرفته شده است که این مزایا قطع شود، درست است که این سیاست کمکی به سبد درآمدی شهرداری می کند و صرفه جویی در بردارد اما برای کارکنان شهرداری مناسب نیست.

عضو کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران با بیان اینکه این سیاست فارغ از زن و مرد برای کارکنان شهرداری در حال اجراست، تاکید کرد: تصمیم خوبی توسط شهردار تهران برای پرداخت اضافه حقوق و مزایا به شیوه گذشته گرفته نشده بود اما تصمیم جدید وی برای پاک کردن تصمیم غلط گذشته خوب است.

قناعتی با بیان اینکه حذف اضافه کاری مختص کارکنان زن نیست چرا که نگاه قالیباف نگاه کیفی سازی به کارکنان است، اعلام کرد: هم اکنون اضافه کاری خیلی از کارکنان محدود و قطع شده است.

این عضو شورای شهر تهران گفت: به عنوان یک مدیر معتقدم نباید امتیازی را داد و اگر آن امتیاز حقوقی به کارکنان تعلق گرفت نباید آنرا حذف کرد چرا که خانواده ها دچار مشکل می شوند.

تصریح کرد: این که تذکری به شهرداری تهران برای اینکار ارائه شود امکان پذیر نیست چرا که پاسخ می دهند زمانی درآمدم خوب بود و امروز به دلیل کاهش درآمد، این کار را انجام می دهم. اما در کل این تصمیمات در کشور اپیدمی شده است و تنها این مردم هستند که عذاب می کشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز