خبرگزاری کار ایران

قائم مقام معاون شهردار تهران خبر داد:

آغاز فرآیند اجرایی ورود موتورسیکلت های برقی به پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۲۶۵

«موتورسیکلت های برقی باید علاوه بر انطباق با استانداردهای ملی و استاندار CE اروپا، الزاماً با کاربرد شهری و تردد در سطح شهر کاملاً همخوانی داشته باشند.»

قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آغاز فرآیند اجرایی ورود موتور سیکلت‌های برقی به پایتخت خبر داد و گفت: در این ارتباط عصر فردا جلسه ای به منظور شناسایی شرکت های تأمین کننده موتورسیکلت های برقی در محل این معاونت برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، حجت‌ا… بهروز افزود: این معاونت در راستای برنامه اجرای کاهش آلودگی هوای شهر تهران، توسعه حمل و نقل پاک و مقابله با منابع تولید کننده آلاینده های هوا و صدا، در صدد تأمین موتورسیکلت های برقی از طریق شرکتهای معتبر و توانمند است.

وی با اشاره به این که به این منظور طی فراخوانی از شرکت های تولید کننده و وارد کننده دارای توان تأمین موتورسیکلت برقی مطابق با استانداردهای مورد نظر دعوت شده، اظهار کرد: از این شرکت ها خواسته شده تا علاوه بر اعلام توانمندی ها و معرفی مشخصات فنی موتورسیکلت برقی پیشنهادی، پیشنهادات خود در خصوص ساز و کار اجرایی و مالی جایگزینی این موتورسیکلت ها با موتورسیکلت های بنزینی را نیز ارائه نمایند.

بهروز با بیان این که موتورسیکلت های برقی مورد نظر باید علاوه بر انطباق با استانداردهای ملی و استاندار CE اروپا، الزاماً با کاربرد شهری و تردد در سطح شهر کاملاً همخوانی داشته باشند، تصریح کرد: این موتورسیکلت ها همچنین باید دارای توان حداقل ۳ کیلو وات بوده و ضمن دارا بودن باطری لیتیوم با قدرت انتقال یک سره(HUB)، از گیربکس اتوماتیک نیز برخوردار باشند.

قائم مقام معاون شهردار تهران در پایان با تأکید بر این که شرکت پیشنهاد دهنده باید توان تأمین حداقل ۵۰۰ دستگاه موتورسیکلت برقی پیشنهادی خود را داشته باشد، خاطرنشان کرد: پیشنهاد ارائه شده باید در بر گیرنده راهکار شناسایی و جایگزینی موتورسیکلت های فرسوده موجود از طریق تأمین تسهیلات بانکی و بازخرید موتورسیکلت اسقاط شده یا روش - های مشابه آن باشد.

جلسه شناسایی شرکت های تأمین کننده موتورسیکلت های برقی عصر فردا(سه شنبه ۲۷ خرداد) با حضورمعاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و نمایندگان قانونی این شرکت ها در محل این معاونت برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز