خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور:

اجرای پروژه‌های فاضلاب شهری بدون مدل اقتصادی امکان‌پذیر نیست

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۵۹۹

«پس از تعیین میزان فرسودگی شبکه فاضلاب شاهین شهر بایستی برای تأمین منابع مالی ازسرمایه گذاران در این بخش استفاده کنیم.»

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در دیدار از آبفای شاهین شهر اصفهان گفت: اجرای صحیح و اصولی پروژه‌ها بدون داشتن مدل واقعی چگونگی نحوه اجرا، امکان پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حمیدرضا جانباز در این دیدار گفت: به منظور اصلاح شبکه فرسوده فاضلاب شاهین شهر در وهله اول باید بررسی های لازم جهت میزان فرسودگی خطوط شبکه فاضلاب به دقت صورت گیرد و حداکثر ظرف ۲ ماه آینده نسبت به تهیه برآورد و اعتبارات مورد نیاز اقدام تا جهت تأمین منابع مالی با مشارکت شوراهای اسلامی شهر و پیگیری نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و استفاده از ظرفیت تبصره ۳ ماده واحده مدل اقتصادی آن جهت عملیات اجرایی تهیه و تدوین شود.

وی افزود: پس از تعیین میزان فرسودگی شبکه فاضلاب شاهین شهر باید چگونگی تأمین منابع مالی پروژه اصلاح شبکه فرسوده شاهین شهر در دستور کار قرار گیرد که این مهم مطمئناً باید با استفاده از روشهای گوناگون سرمایه گذاری انجام گیرد.

هاشم امینی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: شاهین شهر تنها شهری در استان اصفهان است که صد درصد جمعیت آن تحت پوشش خدمات شبکه فاضلاب قرار دارند اما متأسفانه خدمت بالای شبکه فاضلاب شاهین شهر فرسودگی آن را رقم زده است که این امر منجر به ایجاد حوادثی در این شهر شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز