خبرگزاری کار ایران

مختاباد در گفتگو با ایلنا:

تدوین برنامه نظارتی شورا بر بودجه فرهنگی شهر / شهرداری اجازه تعطیلی کلاس‌های موسیقی را ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۵۷۶

«متاسفانه سرای محلات در برخی نقاط شهر به اتاق کار شورایاران تبدیل شده است که جای تعجب دارد / کمیسیون فرهنگی شورا به دنبال تعریف مناسبی برای عملکرد سرای محلات است تا نظم و نسقی به این سراها داده شود.»

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با انتقاد از عملکرد فرهنگی شهرداری تهران در بخش‌های مختلف از جمله در بخش بودجه‌ای از تدوین برنامه ویژه به منظور رفع این نقایص در آینده‌ای نزدیک براساس فلسفه نظارتی شورا خبر داد.

عبدالحسین مختاباد در گفتگو با خبرنگار ایلنا و در واکنش به اظهار نظر رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران نسبت به تعطیلی کلاس‌های آموزش موسیقی در سرای محلات، اظهار کرد: شهرداری اجازه ندارد این کار را انجام دهد و من در قالب تذکری به شهردار تهران این موضوع را عنوان و از وی خواستم پاسخگو باشد.

وی درباره وضعیت سرای محلات مناطق ۲۲ گانه شهر تهران نیز با بیان اینکه عملکرد این سراها صفر است، اظهار کرد: اعضای شورا به عملکرد سرای محلات ۲۲ گانه انتقاد جدی دارند چرا که هیچ کارکرد فرهنگی و اجتماعی در آن صورت نمی‌گیرد.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه متاسفانه سرای محلات در برخی نقاط شهر به اتاق کار شورایاران تبدیل شده است که جای تعجب دارد؛ گفت: کمیسیون فرهنگی شورا به دنبال تعریف مناسبی برای عملکرد سرای محلات است تا نظم و نسقی به این سراها داده شود. آنچه مطرح است این است که سرای محلات نتوانسته است انتظارات شورا را در عملکرد جلب کند.

مختاباد همچنین با اشاره به بودجه تخصیص یافته به بخش فرهنگی شهرداری تهران اظهار کرد: شورا وظیفه نظارتی خود را نسبت به چگونگی هزینه‌کرد این بودجه افزایش خواهد داد و در همین راستا برنامه‌هایی برای نظارت بر این عملکرد در دست تدوین دارد که به زودی اعلام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز