خبرگزاری کار ایران

دوستی اعلام کرد:

گودبرداری خارج از ضوابط در یکی از زمین‌های بابک زنجانی

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۰۱۹

گودبرداری وسیع خارج از ضوابط در یکی از زمین‌های بابک زنجانی تقاطع خیابان خدامی و ولیعصر(عج) انجام و ملک رها شده است و این همانند همان چیزی است که در خیابان ایران زمین اتفاق افتاده بود.

عضو کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران گفت: شهرداری می‌تواند خریداری املاک بابک زنجانی را در دستور کار قرار داده و آنها را از قوه‌قضائیه خریداری کند.

به گزارش ایلنا، اسماعیل دوستی در هفتاد و پنجمین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه املاک زنجانی در شهر تهران است و به نظر من در جای دیگری ملک ندارد، گفت: اخیرا قوه قضائیه املاک زنجانی را به مزایده گذاشته اما کسی این املاک را خریداری نمی‌کند، چرا که یا معارض است یا اسناد آن مشکل دارد.

وی ادامه داد: بنابراین از کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران و نیز معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران خواستاریم که نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری نشان دهند.

دوستی افزود: این در حالی است که شهرداری می‌تواند خریداری املاک بابک زنجانی را در دستور کار قرار داده و آنها را از قوه‌قضائیه خریداری کند. بنابراین نمی‌توانیم به راحتی نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشیم.

این عضو کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران همچنین به گودبرداری یکی از زمین‌های بابک زنجانی در تقاطع خیابان خدامی و ولیعصر(عج) اشاره کرد و گفت: گودبرداری وسیع خارج از ضوابط در این زمین انجام و ملک رها شده است و این همانند همان چیزی است که در خیابان ایران زمین اتفاق افتاده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز