خبرگزاری کار ایران

گزارش خبری؛

ابهام در کشته شدن دو کارگر خط ۷ مترو تهران / همه در جلسه هستند

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۴۰۹

«سه روز پس از وقوع این حادثه هنوز هیچ کدام از ارگان‌های امدادی مسئول و منابع خبری شهر تهران حاضر به تایید این خبر نشده‌اند. / یکی از کشته شدگان راننده لوکو و دیگری برق‌کار بوده است.»

منابع خبری ایلنا در خط ۷ متروی تهران از کشته شدن دو کارگر و مصدومیت شدید یکی دیگر از کارگران این خط در حال احداثبر اثر خروج دستگاه لوکو از ریل در شامگاه چهارشنبه خبر داده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سه روز پس از وقوع این حادثه هنوز هیچ کدام از ارگان‌های امدادی مسئول و منابع خبری شهر تهران حاضر به تایید این خبر نشده‌اند با این حال کارگران این بخش خبر داده‌اند که خط ۷ مترو از زمان وقوع حادثه مذکور تا کنون تعطیل است.

بر اساس این گزارش، یکی از کشته شدگان راننده لوکو و دیگری برق‌کار بوده است.

بی‌اطلاعی شرکت مترو

در همین رابطه مدیر عامل متروی تهران امروز در پاسخ به خبرنگار ایلنا که از او صحت و سقم حادثه را جویا شده بود گفت: «نمی‌دانم هر چه اطلاعات می خواهید از روابط عمومی مترو سوال کنید.»

هابیل درویش در پاسخ به این سوال که چطور ممکن است مدیر عامل مترو از وقوع حادثه در خط ۷ مترو بی‌خبر باشد، افزود: «من الان جلسه دارم و بد نیست تلفن را روی شما قطع کنم؟»

وی بر پیگیری وقوع حادثه از سوی «اسکندری» مجری طرح و «روح نواز» مدیر روابط عمومی تاکید کرد و افزود: «جزئیات را نمی دانم که چه چیزی است و نمی خواهم اطلاعات عیب دار به شما بدهم.»

با وجود تاکید مدیر عامل مترو بر پیگیری وقوع این حادثه از روابط عمومی، پس از تماس خبرنگار ما با روابط عمومی مترو، این نهاد ابراز بی اطلاعی کرد و گفته شد موضوع را پیگیری می کنیم و به شما اطلاع می‌دهیم.

حادثه به آتش‌نشانی و اورژانس اطلاع داده نشده

خبرنگار ما بعد از اینکه پاسخی از مترو دریافت نکرد با سخنگوی سازمان آتش نشانی تماس گرفت اما جلال ملکی هم از وقو ع حادثه در خط ۷ مترو ابراز بی اطلاعی کرد و گفت: تا به این لحظه چیزی به ما اعلام نشده است.

بعد از بی‌نتیجه ماندن پیگیری‌ها با رحمت‌الله حافظی، یکی از اعضای شورای شهر تهران که در جلسه غیر علنی شورا حضور داشت. در ارتباط با وقوع حادثه تماس گرفته شد که این گونه پاسخ داد: «من خبر آن را دارم اما بعد از جلسه تماس بگیرید و البته با خانم معصومه آباد صحبت کنید، ایشان در جریان هستند.»

با توجه به عدم پاسخگویی آباد عضو دیگر شورای شهر تهران(که احتمالا به دلیل حضور ایشان در جلسه غیر علنی شورای شهر تهران بوده است) از صابری نیا رئیس اورژانس کشور این موضوع را جویا شدیم و ایشان ضمن ابراز بی اطلاعی گفت: «این موضوع را پیگیری می‌کنیم و ۱۰ دقیقه بعد برای دریافت پاسخ تماس بگیرید.»

بعد از گذشت ۱۰ دقیقه صابری‌نیا گفت: با مترو صحبت کردیم اما آنها به ما اطلاعی ندادند و تا این لحظه هیچ اطلاعی در این مورد به اورژانس داده نشده ‌است.

همه می گویند در جلسه هستیم

از آنجایی که از طرف روابط عمومی مترو تماسی با خبرنگار ایلنا گرفته نشد خبرنگار ما دوباره موضوع را از روابط عمومی پیگیری کرد و این پاسخ داده شد که هنوز نتوانستیم با مجری طرح آقای اسکندری صحبت کنیم و با شرکت پیمانکار(سپاصدر) هم تماس گرفتیم اما موفق نشدیم و همه می گویند در جلسه هستیم.

وی تاکید کرد: اما ما موضوع را پیگیری می کنیم تا ببینیم وقوع این حادثه در خط ۷ مترو صحت دارد یا خیر و شما را هم در جریان قرار خواهیم داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز