خبرگزاری کار ایران

هفت روز پس از کشته شدن دو کارگر در خط هفت مترو؛

دنیامالی: از شرکت مترو و پیمانکار توضیح می‌خواهیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۴۸۰

«بعد از حضور مدیرعامل مترو و پیمانکار در کمیسیون عمران برای ارائه گزارش علت حادثه را اعلام خواهیم کرد و بعد از آن اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.»

مدیرعامل مترو و پیمانکار خط هفت مترو تهران به منظور بررسی حادثه روز چهارشنبه، ۱۱ تیرماه که به کشته شدن دو کارگر در خط هفت مترو منجر شد در شورای شهر حاضر می‌شوند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در مورد کشته شدن دو کارگر در خط هفت مترو گفت: از مدیرعامل مترو و پیمانکار دعوت می‌کنیم تا به کمیسیون بیایند و در رابطه با وقوع این حادثه گزارش دهند.

احمد دنیامالی با بیان این مطلب افزود: بعد از حضور مدیرعامل مترو و پیمانکار در کمیسیون عمران برای ارائه گزارش علت حادثه را اعلام خواهیم کرد و بعد از آن اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

این عضو شورای شهر در پاسخ به این سوال که «چرا آتش‌نشانی، اورژانس و شرکت مترو از حادثه‌ای که ۱۱ تیرماه در خط هفت مترو رخ داده و منجر به کشته شدن دو انسان شده است اظهار بی‌اطلاعی کرده‌اند و در ‌‌نهایت وقوع حادثه با پیگیری خبرنگار ایلنا در روز یکشنبه ۱۵ تیرماه از سوی شرکت راه‌آهن شهری تایید شده است» توضیح داد: مشکلی که داریم این است دستگاه‌های ما عادت نکرده‌اند و احساس تعهد نمی‌کنند که اگر مشکلی به وجود بیاید قبل از اینکه تبدیل به اخبار ضد و نقیض شود حوزه روابط عمومیشان موضوع را اطلاع رسانی کند.

وی با اشاره به اینکه ممکن است در حوزه حمل و نقل حوادثی رخ دهد افزود: بهتر است در صورت وقوع حادثه دستگاه‌ها اطلاعات شفاف را در اختیار رسانه‌ها قرار بدهند.

این عضو شورای شهر در پاسخ به این سوال که در صورت اثبات تخلف چه برخوردی با پیمانکار خواهد شد افزود: از خط هفت مترو بازدید داریم و بنده حتما این موضوع را به طور حضوری پیگیری می‌کنم که به چه علت اطلاعات را اعلام نکردند چرا که طبق قاعده باید اطلاع‌رسانی صورت می‌گرفت.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران هفت روز پس از وقوع این حادثه تاکید کرد: به هر حال باید شرح واقعه را از پیمانکار بگیریم و ببینم اصلا چگونه این اتفاق رخ داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز