خبرگزاری کار ایران

مختاباد در جلسه امروز شورای تهران:

شهرداری اخذ عوارض از بهای بلیط سینما را متوقف کند

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۷۵۳

«شهرداری باید به منظور کمک به سینما‌ها دریافت عوارض ۵ درصدی را حذف کند و اجازه دهد این پول به سیستم سینما برگردانده شود.»

عضو شورای اسلامی شهر تهران درخواست کرد شهرداری به منظور کمک به سینما‌ها اخذ عوارض ۵ درصدی از بهای بلیط سینما را حذف کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ عبدالحسین مختاباد در هشتاد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: ۶۵ تا ۷۰ درصد سالن سینما‌ها نابود شده است و سینماهایی هم که در تهران وجود دارد صاحبان آن‌ها ترجیح می‌دهند در اولین فرصت سینما را ببندند.

وی با اشاره به دریافت ۵ درصد از بهای بلیت سینما از سوی شهرداری تهران گفت: شهرداری ۵ درصد عوارض، روی بلیت سینما‌ها دریافت می‌کند که باید این را متوقف کند.

مختاباد خاطرنشان کرد: شهرداری باید به منظور کمک به سینما‌ها دریافت عوارض ۵ درصدی را حذف کند و اجازه دهد این پول به سیستم سینما برگردانده شود.

وی افزود: از شهرداری خواهش می‌کنیم که به سینماداران امکانات بدهد و بتوانند اماکن تجاری هم بسازند.

مختاباد در ادامه به تعطیل شدن آموزش موسیقی در فرهنگسرا‌ها اشاره کرد وافزود: عدم آموزش تخصصی در فرهنگسرا‌ها دلیل تعطیلی کلاس‌ها مطرح شده است در حالیکه فرهنگسرا دانش‌سرا نیست و آموزش عمومی در آن داده می‌شود.

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران ابراز امیدواری کرد دراین هفته کلاس‌ها بازگشایی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز