خبرگزاری کار ایران

درجلسه امروز شورای شهر تهران تصویب شد؛

تخفیف ۵۰ درصدی اماکن ورزشی شهرداری به دانش آموزان

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۷۹۸

حالا که ۲۴ تیر است، یاد دانش آموزان افتاده ایم / در همه جای دنیا آموزش و ورزش رایگان است این در حالی است که برای آموزش پول‌های هنگفتی گرفته می شود.

یک عضو شورای شهر تهران در روند تصویب تخفیف ۵۰ درصدی اماکن ورزشی شهرداری به دانش آموزان برای مدت سه ماه گفت: نباید آنقدر دانش‌‌ آموزان را اذیت کنیم قرار بود کارتهای اعتباری مترو برای دانش آموزان با ۵۰ درصد تخفیف صادر شود اما این کار تنها آنها را سرگردان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوالفضل قناعتی امروز در هشتاد و یکمین جلسه شورای شهر تهران گفت: وقتی که سالن‌های ورزشی در اختیار پیمانکاران هستند دانش‌آموزان با مراجعه به این اماکن به مشکل برمی‌خورند.

وی تصریح کرد: بهتر است مردم را اسیر نکنیم و ابتدا بسترها را برای استفاده دانش‌آموزان از سالن‌های ورزشی شهرداری با ۵۰ درصد تخفیف فراهم کنیم.

احمد دنیامالی عضو دیگر از شورای اسلامی شهر تهران نیز گفت: در همه جای دنیا آموزش و ورزش رایگان است این در حالی است که برای آموزش پول‌های هنگفتی گرفته می شود.

وی خاطرنشان کرد: به اعتقاد بنده استفاده دانش‌آموزان در تابستان از امکانات سالن‌های ورزشی شهرداری به جای ۵۰درصد تخفیف باید رایگان باشد.

مجتبی شاکری عضو دیگر شورای شهر تصریح کرد: بهترین سالن‌های شنا به خصوص آنهایی که پولساز و بهترین نقطه قرار دارند دست پیمانکار هستند که این مسئله را برای استفاده دانش آموزان باید اصلاح شود.

حبیب کاشانی با اشاره به اینکه هیچ کسی مخالف این طرح نیست، افزود: تصویب بودجه شهرداری دست ما بوده، اما حالا که ۲۴ تیر است، یاد دانش آموزان افتاده ایم.

این عضو شورای شهرتصریح کرد: شان شورا اجل از آن است که طرح های احساسی و عجولانه مطرح کنیم، با توجه به اینکه در حال حاضر این مصوبه برای خانواده های شهدا، معلولان و برخی اقشار دیگر اجرا می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز