خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی به ایلنا خبرداد:

انفجار در یک برج مسکونی ۱۵ طبقه

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۱۱۸

در اثر این انفجار ۴ انباری در پارکینگ کاملا تخریب شده‌اند و یک مرد ۳۵ ساله نیز به شدت دچار سوختگی شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی از انفجار شدید در یک برج مسکونی ۱۵ طبقه در محله قیطریه خبرداد.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر افزود: ساعت ۴ و ۳۶ دقیقه بامداد انفجاری در یک مجتمع مسکونی ۱۵ طبقه درمحله قیطریه اعلام شد که سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی حامل تاسیسات تنفسی و تشک نجات به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در پارکینگ این برج به یکباره انفجار شدیدی اتفاق افتاد ه بود، افزود: در اثر این انفجار ۴ انباری در پارکینگ کاملا تخریب شده‌اند و یک مرد ۳۵ ساله نیز به شدت دچار سوختگی شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: بعد از خاموش کردن آتش و تخلیه دود سایر آتش نشانان برای خارج کردن ساکنان به داخل ساختمان رفتند که متوجه شدند دو نفر داخل آسانسور گرفتار شده‌اند.

وی افزود: این دو نفر در یک اقدام اشتباه برای خروج از ساختمان از آسانسور استفاده کرده بودند که برق آسانسور قطع و در داخل کابین گرفتار شدند اما با کمک آتش نشانان این دو نفر نیز به سلامت خارج شدند.

ملکی تصریح کرد: بیش از ۱۰۰ نفر از کسانی که در طبقات حضور داشته و گرفتار شده بودند، بدون آسیب دیدگی خارج و به فضای باز منتقل شدند و بعد از خاموش شدن آتش و تخلیه دود به منازل خود بازگشتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: عملیات در برج ۱۵ طبقه در ساعت ۶ و ۳۹ دقیقه به پایان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز