خبرگزاری کار ایران

امروزدر جلسه علنی شورای شهر تهران ارائه شد؛

گزارش عملکرد یکساله کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۳۶۲

موضوعاتی از قبیل اجرایی شدن فضاهای زیر سطحی در شهر تهران، نحوه ایمن کردن مخازن CNG اتوبوس‌های گازسوز سطح شهر تهران، بررسی وضعیت جایگاه‌های سوخت رسانی شهر و نحوه بومی‌کردن ماشین‌ها و موتورهای الکتریکی مورد بحثو بررسی قرار گرفت.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گزارش عملکرد یکساله این کمیسیون را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ احمد دنیا مالی امروز در هشتاد وسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در مورد فعالیت یکساله کمیسیون عمران وحمل ونقل این شورا گفت: کمیسیو ن عمران و حمل و نقل در یکسال کاری سپری شده نسبت به برگزاری دو جلسه در هفته با حضور اکثریت اعضا کمیسیون اقدام کرده است که شرح صورت جلسه کمیسیون و کمیته های ذیربط طی دو گزارش به استحضار رئیس شورای اسلامی شهر تهران رسیده است.

وی با اشاره به اینکه موضوعات مطرح شده در جلسات کمیسیون را به سه دسته کلی می توان تقسیم کرد، افزود: دسته اول جلساتی است که در راستای پاسخگویی به طرح‌ها و لوایح اجرایی به کمیسیون برگزار شده است.

دنیامالی تصریح کرد: دسته دوم جلساتی است که جهت ارائه گزارش‌دهی سازمان‌ها و شرکت‌های مرتبط با موضوعات عمران و حمل و نقل شهر تهران در نظر گرفته شده است. این گزارش‌دهی شامل تمامی مجموعه‌های داخل شهرداری تهران و خارج از آن است.

وی ادامه داد: در این دسته جلسات موضوعاتی از قبیل اجرایی شدن فضاهای زیر سطحی در شهر تهران، نحوه ایمن کردن مخازن CNG اتوبوس‌های گازسوز سطح شهر تهران، بررسی وضعیت جایگاه‌های سوخت رسانی شهر و نحوه بومی‌کردن ماشین‌ها و موتورهای الکتریکی مورد بحثو بررسی قرار گرفت.

دنیامالی دسته سوم موضوعات مطرح شده در جلسات کمیسیون عمران و حمل و نقل را پیگیری حوادثو موارد ارجاعی به کمیسیون عنوان کرد و افزود: گزارش گودبرداری خیابان ایران زمین، گزارش پروژه زیر زمینی شدن خطوط راه‌آهن عبوری از مناطق ۱۷ و ۱۸ شهرداری تهران، پیگیری حادثه غم‌انگیز واژگونی اتوبوس اسکانیا در تاریخ ۸/۲ / ۹۳ و موضوع وضعیت تاور کرین‌های ساختمانی مورد استفاده در پروژه‌های ساختمانی سطح شهر تهران از این قبیل موارد است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت اعضای کمیسیون عمران و حمل و نقل از تعدادی پروژه‌های سطح شهر تهران بازدید به عمل آوردند، افزود: پل طبقاتی صدر، ‌مرکز کنترل ترافیک شهر تهران، پروژه زیرزمینی شدن خطوط راه‌آهن در مناطق ۱۷ و ۱۸ شهردای تهران، محور شمالی خط ۳ مترو تهران، واگن‌سازی تهران، تعدادی از پروژه‌های سازمانی مناطق شهرداری تهران، مرکز کنترل نظارت هوشمند سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی پروژه‌هایی بودند که مورد بازدید اعضای کمیسیون عمران و حملو نقل قرار گرفتند.

دنیامالی افزود: همچنین اعضای کمیسیون عمران و حمل و نقل از اتاق کنترل تونل توحید، پروژه احداثتونل شهید حکیم، پروژه پانورمای بیت‌المقدس واقع در اراضی عباس‌آباد، باغ موزه دارآباد، خانه سیمین دانشور و جلال آل احمد و باغ امیر سلیمانی و خسروشاهی، بیت حضرت امام(ره)، شبستان پیش ورودی جنوبی حرم حضرت امام(ره) و نحوه ایمن سازی مخازن CNG اتوبوس‌های گازسوز و بازدید از میدان و برج آزادی بازدید کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز