خبرگزاری کار ایران

درجلسه شورای شهر تهران مطرح شد؛

تخفیف استفاده از اماکن ورزشی به دانش آموزان دائمی شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۲۴۹

موضوع دانش آموزان و اوقات فراعت مختص این تابستان و امسال نیست ما باید در اسناد بالادستی موضوع دانش آموزان را جدی بگیریم.

در هشتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران جوابیه اعتراض فرمانداری به مصوبه شورا مبنی بر تخفیف ۵۰ درصدی به دانش آموزان در استفاده از اماکن ورزشی شهرداری در ایام تعطیلات تابستانی بررسی شد.

به گزارش ایلنا از اداره کل روابط عمومی و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران؛ علیرضا دبیر رییس کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص جوابیه تهیه شده توضیح داد: ‌ سازمان ورزش موظف است میزان تخفیف ارائه شده به دانش آموزان را به شهرداری تهران منعکس کند تا شهرداری میزان ریالی این تخفیف را به سازمان ورزش پرداخت کند.

وی افزود: ‌ شورای شهر به شهرداری تهران اجازه می دهد ۴۴ میلیارد تومان بودجه کمکی به سازمان ورزش پرداخت کند چرا که ما درآمد این سازمان را محدود کرده ایم تا مردم با قیمت های کمتری از اماکن ورزشی شهرداری استفاده کنند.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه تاکید کرد: ‌ اگر سازمان ورزش هزینه خدماتش را مثل سازمان ورزش از مردم دریافت می کرد درآمد بسیار زیادی داشت اما زمانی که ما سقف درآمدی این سازمان را کاهش می دهیم باید هزینه هایش را جبران کنیم.

احمد دنیامالی در جریان بررسی این جوابیه با اشاره به اینکه امروز دوم شهریور است و تابستان به زودی به پایان می رسد؛ اظهار داشت: موضوع دانش آموزان و اوقات فراعت مختص این تابستان و امسال نیست ما باید در اسناد بالادستی موضوع دانش آموزان را جدی بگیریم هم در اوقات فراعت و هم در موضوع حمل و نقل.

صلاحی با اشاره به اینکه از زمان تصویب این قانون این تخفیف برای دانش آموزان اعمال شده است؛ یادآور شد: اگر سازمان ورزش در پایان سال با کمبود بودجه مواجه شد ما آن را در اصلاحیه بودجه برای تصویب به شورای شهر ارائه می کنیم اما سازمان ورزش چون ماهیت شرکتی ندارد و در ساختار شهرداری تعریف می شود از نظر قانونی می تواند این تخفیف را به دانش آموزان ارائه دهد.

احمد مسجد جامعی رییس شورای اسلامی شهر تهران نیزدر پایان با تاکید بر اینکه پیشنهاد آقای دنیامالی مبنی بر دائمی کردن این تخفیف برای دانش آموزان در تابستان های هر سال است؛ از کمیسیون های مربوطه خواست این پیشنهاد را بررسی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز