خبرگزاری کار ایران

درجلسه علنی امروز شورای شهر تهران مطرح شد؛

قتل «علی چراغی» به دلیل باج خواهی عوامل پیمانکار بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۷۶۵

رشوه و باج‌ گیری در شهرداری و دفتر خدمات الکترونیکی توسط پیمانکاران بیداد می‌کند / جریمه تخلف باید آنقدر سنگین باشد، تا اجازه رشوه گیری داده نشود، تا کی جان و مال مردم باید تحت تاثیر قرار بگیرد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: از آنجایی که قتل «علی چراغی» بابت باج خواهی عوامل پیمانکاری بوده است، پیشنهاد دارم شهرداری ملزم به ارائه لایحه‌ای دو فوریتی درخصوص مبارزه با فساد و رشوه به شورای شهر شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ رحمت الله حافظی امروز درهشتاد و نهمین جلسه علنی شورای شهر در واکنش به توضیحات معاون شهردار در مورد فوت «علی چراغی» گفت: مرحوم ضایعات خریداری می‌کرده است، و باید گفته می‌شد که علت درگیری چه بوده است.

وی با اشاره به مفاد قرار داد شرکت‌های پیمانکاری با شهرداری گفت: تمهیداتی خوبی در قرار داد گنجانده شده است اما مشخص نیست که نظارت بر عهده کیست؟ این ارگان باید بگوید بابت نظارت چه کرده است.

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران اظهار کرد: عوامل شهرداری خریداران ضایعات را به ستاد می‌برند و به آنها گرین کارت ۱۵۰ هزار تومانی می‌دهند که در محدوده پیمانکاران تردد و به کار خود ادامه دهند، اگر شهرداری این موضوع را نمی‌دانسته که عذر بد‌تر از گناه است و اگر می‌دانسته چرا کاری نکرده‌ است.

حافظی با اشاره به اینکه رشوه و باج‌گیری در شهرداری و دفا‌تر خدمات الکترونیکی توسط پیمانکاران بیداد می‌کند، گفت: اینکه بگویید تخلف را اطلاع دهید ما رسیدگی می‌کنیم که نشد مدیریت جهادی!

وی خاطر نشان کرد: جریمه تخلف باید آنقدر سنگین باشد، تا اجازه رشوه گیری داده نشود، تا کی جان و مال مردم باید تحت تاثیر قرار بگیرد.

حافظی در پایان با اشاره به اینکه موضوع قتل «علی چراغی» بابت باج خواهی عوامل پیمانکاری بوده، پیشنهاد داد شهرداری ملزم به ارائه لایحه‌ای دوفوریتی درخصوص مبارزه با فساد و رشوه به شورای شهر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز