خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای شهر تهران:

مساجد شبانه روزی شوند

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۹۳۴

مدیریت شهری آمادگی همکاری لازم برای اجرای این موضوع را دارد / باید بتوانیم به سمت مسجد محوری و توسعه آن حرکت کنیم.

نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه مساجد حتی برای نماز صبح نیز بسته هستند، گفت: چه اشکالی دارد مساجد به صورت شبانه روزی فعالیت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی طلایی امروز در جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: باید کاری کنیم که مساجد به کارکرد اصلی خود بازگردند و تمام وقت شوند.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری آمادگی همکاری لازم برای اجرای این موضوع را دارد، افزود: باید بتوانیم به سمت مسجد محوری و توسعه آن حرکت کنیم.

نایب رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه مساجد حتی برای نماز صبح نیز بسته هستند، گفت: چه اشکالی دارد مساجد به صورت شبانه روزی فعالیت کنند.

در ادامه علیرضا دبیر با بیان اینکه باید مشخص شود چرا حسینیه و حسنیه ها با خواندن یک صیغه به مسجد تبدیل نمی شوند، گفت: اوقاف باید این موضوع را آسیب شناسی کند.

احمد مسجد جامعی در پاسخ به دبیر گفت: در صورتی که صیغه مسجد خوانده شود محدودیت های پیش می آید که افراد برای دوری از این محدودیت ها ترجیح می دهند حسینیه بزنند.

در ادامه ناصحی نیز اضافه کرد: باید مشخص شود از لحاظ شرعی اجازه خواندن صیغه مسجد را داریم و این زمین ها قابلیت وقف را دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز