خبرگزاری کار ایران

برگزاری هفتمین جشنواره بین‌المللی پژوهش و نوآوری مدیریت شهری

کد خبر : ۲۰۲۸۳۹

آثاری قابل ارسال به دبیرخانه جشنواره است که در دو سال اخیر تولید شده باشد و البته ارسال آثاری که در سایر مراجع و منابع علمی هم قبلاً پذیرش شده باشد، بلامانع است.

علی فرهادی معاون علم و فناوری مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران از برگزاری هفتمین جشنواره بین‌المللی پژوهش و نوآوری و کنفرانس علمی مدیریت شهری(جایزه جهانی تهران) در نیمه اول دی ماه سال جاری در تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی فرهادی گفت: هفتمین جشنواره بین‌المللی پژوهش و نوآوری و کنفرانس علمی مدیریت شهری(جایزه جهانی تهران) در راستای نهادینه‌سازی و ارتقای جایگاه پژوهش و نوآوری در برنامه‌ریزی‌های کلان و تجلیل از پژوهشگر ان برتر حوزه مدیریت شهری روزهای ۷ و ۸ دی ماه ۱۳۹۳ در تهران برگزار می‌شود.

معاون علم و فناوری مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد بستر مناسب جهت تکریم مقام والای اندیشمندان و نخبگان، شناسایی و ترویج روش‌های علمی مدیریت شهری، تقویت کاربست پژوهش‌های نظری و دستاوردهای علمی و تجارب جهانی شهری، ایجاد زمینه تعامل و همکاری‌های علمی بین محققین و همچنین گسترش مشارکت‌های پژوهشی در ابعاد بین‌المللی است.

فرهادی با اشاره به محورهای این جشنواره خاطرنشان کرد: شهر و سبک زندگی، جامعه – فرهنگ و ارتباطات شهری، شهر اسلامی – ایرانی، زیست شهری پایدار، دولت – حاکمیت و اقتصاد شهری، شهرسازی و آمایش فضای شهری و زیرساخت‌ها و خدمات شهری محورهای ۷ گانه جشنواره هستند.

معاون علم و فناوری مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران تصریح کرد: انتخاب آثار در چهار قالب طرح مطالعاتی و پژوهشی، کتاب، مقاله و پایان نامه است.

رئیس ستاد هفتمین جشنواره بین‌المللی پژوهش و نوآوری و کنفرانس علمی مدیریت شهری(جایزه جهانی تهران) در خصوص شرایط و ضوابط انتخاب آثار جهت شرکت در جشنواره گفت: شرکت کنندگان باید مشخصات کامل آثار خود نظیر محل پذیرش یا ثبت، عنوان نشریه و تاریخ انتشار آن را قید کنند. درضمن آثاری قابل ارسال به دبیرخانه جشنواره است که در دو سال اخیر تولید شده باشد و البته ارسال آثاری که در سایر مراجع و منابع علمی هم قبلاً پذیرش شده باشد بلامانع است.

وی عنوان کرد: وجه تمایز این دوره با دوره‌های قبلی در برگزاری کنفرانس علمی مدیریت شهری و برگزاری کارگاه‌های آموزشی است که در این رابطه علاقمندان به شرکت در کنفرانس علمی باید آثار ارسالی خود را در قالب مقاله علمی تدوین کرده باشند و اثر علمی خود را در سایر کنفرانس‌های علمی یا مجلات علمی – پژوهشی چاپ نکرده باشند.

همچنین وی درباره زمان شرکت در جشنواره اظهار نمود: شرکت کنندگان می‌توانند از تاریخ یکم شهریور ۱۳۹۳ لغایت یکم آذرماه ۱۳۹۳ آثار خود را به دو قالب فیزیکی یا الکترونیکی(pdf - word) به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

لازم به ذکر است که هفتمین جشنواره بین‌المللی پژوهش و نوآوری و کنفرانس علمی مدیریت شهری(جایزه جهانی تهران) در تاریخ ۷ و ۸ دی ماه ۱۳۹۳ توسط مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران برگزار می‌شود و علاقمندان به شرکت در جشنواره می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت مرکز به آدرس http: / / rpc. tehran. ir مراجعه و یا با تلفن دبیرخانه جشنواره ۳-۲۲۳۹۲۰۸۰ داخلی(۱۷۸) تماس حاصل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز