خبرگزاری کار ایران

در واکنش به حضور همزمان رضازاده در شورا و فدراسیون؛

سیاست یک بام و دوهوا جواب نمی‌دهد

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۴۶۰

باید برای روشن شدن این قضیه از مجلس درخواست استفساریه داشته باشیم، و به نظر مجلس در این زمینه احترام بگذاریم و ملاک عمل خود قرار دهیم.

عضو کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران در مورد حضور همزمان رضازاده در شورای شهر تهران و فدراسیون وزنه برداری به رغم استعفا دنیامالی از ریاست فدراسیون قایقرانی و عدم شرکت ساعی در انتخابات تکواندو برای حضور در این شورا معتقد است که سیاست یک بام و دوهوا در این زمینه جواب نمی‌دهد.

عباس جدیدی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به درخواست از مجلس جهت استفساریه درخصوص شرکت اعضای شورای شهر در انتخابات فدراسیون‌ها اظهارکرد: باید برای روشن شدن این قضیه از مجلس درخواست استفساریه داشته باشیم و به نظر مجلس در این زمینه احترام بگذاریم و ملاک عمل خود قرار دهیم.

وی با تاکید بر اینکه سیاست یک بام و دوهوا در این مورد جواب نمی‌دهد، افزود: اگر مجلس استفساریه این مورد خاص را هر چه سریعتر بدهد، این گره کور و مشکلاتی که برای دوستان ما در انتخابات فدراسیون‌ها به وجود آمد، برای همیشه رفع خواهد شد.

عضو کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران تاکید کرد: پیرو نظر مجلس در این مورد هستیم و تنها این نهاد در این مورد باید نظر بدهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز