خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز شورای شهر تاکید شد؛

مشکلات کسبه میدان امام حسین باید هرچه زودتر حل شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۷۱۹

تقاضا دارم به صورت اورژانسی به این مسئله رسیدگی شود تا کسبه شغل خود را از دست ندهند، همچنین اگر این مشکلات حل نشود ناچاریم که دستور به باز کردن مسیر پیاده رو برهیم.

یک عضو شورای شهر تهران در صحن علنی این شورا به مشکلات کسبه و مغازه داران منطقه میدان امام حسین و خیابان ۱۷ شهریور به دلیل ایجاد پیاده رو فرهنگی در این منطقه اشاره کرد و گفت این مشکلات باید هرچه زود‌تر حل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی طلایی در نود و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از برگزاری نمایشگاههای دفاع مقدس با همکاری مشترک شهرداری و سازمان بسیج به طرح موضوع صدور مجوز برای ساخت هتل ۱۷ طبقه در حاشیه خیابان ولی‌عصر پرداخت و گفت: این ساخت و ساز قرار است در باغ پسیان انجام شود که دارای صد اصله درخت چنار ۷۰ ساله است.

این عضو شورای شهر افزود: مسئولان میراثفرهنگی در دوره گذشته این ساخت و ساز را تایید کرده‌اند، بنابراین از شورا در خواست می‌کنم تدبیری در این زمینه اندیشیده شود زیرا غیر از درختان قطع شده، در فرآیند ساخت و ساز، دیگر درختان نیز به دلیل سایه ساختمان نابود خواهند شد.

وی همچنین به اعتراضات کسبه خیابان ۱۷ شهریوراشاره کرد و گفت: اجرای طرح پیاده روی فرهنگی در میدان امام حسین و خیابان ۱۷ شهریور اقدام ارزشمندی است، اما اگر منافع کسبه در طی این طرح خدشه دار شود، مشکل آفرین خواهد بود.

طلایی ادامه داد: بنابراین تقاضا دارم به صورت اورژانسی به این مسئله رسیدگی شود تا کسبه شغل خود را از دست ندهند، همچنین اگر این مشکلات حل نشود، ناچاریم که دستور به باز کردن مسیر پیاده رو بدهیم.

وی ادامه داد: البته عده‌ای زیاده خواه نیز در این منطقه وجود دارند که بحثآنها جدای از کسبه است، باید توجه کرد که پیاده‌رو‌های میدان امام حسین قرار نبوده که نمایشگاه ماشین و یا محل تجمع موتور سیکلت باشد.

مصطفی چمران رئیس شورای شهر نیز به نامه‌های زیادی که در این زمینه به شورا رسیده است اشاره و تاکید کرد که این مسئله باید هرچه سریعترحل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز